Skip links

CASE STUDY FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS

FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS jest kolejną organizacją, która pozytywnie przeszła proces certyfikacji i otrzymała tytuł Wellbeing Leader.

O FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS:

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym szeroki zakres produktów, rozwiązań i usług. Jest też doskonałym przykładem jak można tworzyć wellbeingową propozycję wartości dla swoich pracowników. Organizacja towarzyszy swoim pracownikom i wspiera ich codzienne działania tak, aby jednocześnie dbać o ich efektywność, jak i zadowolenie.

Fujitsu Technology Solutions nie tylko dba o pracowników, ale i co ważne stwarza możliwości, które poprzez proaktywne podejście wspierają pracowników każdego dnia. Organizacja bardzo mocno stawia na to, żeby pracownicy rozwijali świadomość siebie i swoich potrzeb, żeby tworzyli wspierające miejsce pracy, angażowali się i brali odpowiedzialność za to, żeby im się dobrze pracowało.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Agata Pelc

„Wspieram ludzi, bo są wyjątkowi. Wspieram organizacje, bo tworzą je ludzie,”

STRATEŻKA COACHYNI, TRENERKA

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever, Azelis, ZUS itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.