Skip links

SZKOLENIE

Wellbeing Trener

w organizacji

TRENER WELLBEINGOWYCH KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW I MENEDŻERÓW​

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

Zaczynamy za

Kim jest wellbeing trener?

  • Wprowadza w świat wellbeingu
  • Buduje świadomość w obszarze zdrowia fizycznego i psychicznego
  • Uczy zaufania do siebie i budzi chęć zadbania o siebie
  • Odkrywa obszary dotyczące dobrostanu, którymi ludzie mogą się zająć w pogłębiony sposób (i jednocześnie nie wchodzi za głęboko)
  • Budzi do wdrażania w życie pozytywnych zmian i korzystania z pełni własnego potencjału
  • Wspiera proces wzrostu poziomu wellbengu ludzi w organizacji
  • Wzmacnia kulturę dobrostanu i wspierające środowisko pracy

ZAUWAŻ. ZROZUM. ZADZIAŁAJ.

Twoje kluczowe korzyści:

  • Zdobędziesz kluczową wiedzę związaną z kompetencjami wellbeingowymi ludzi
  • Uzyskasz narzędzia szkoleniowe i warsztatowe do pracy z ludźmi w firmie na różnych poziomach wiedzy i doświadczenia
  • Nauczysz się prowadzić wywiad dotyczący zebrania potrzeb szkoleniowych w kontekście dobrostanu
  • Przygotujesz konspekt i program szkolenia nastawiony na budowanie kompetencji uczestników
  • Stworzysz własne modele wellbeingu na potrzeby warsztatów i szkoleń
  • Doświadczysz pracy z emocjami uczestników
  • Przepraktykujesz budowanie nawyków wspierające wellbeing w wymiarze osobistym i zawodowym
  • Nauczysz się wspierać rozwój samoświadomości w zakresie wellbeingu i poczucia sprawczości u siebie i innych
  • Wzmocnisz umiejętności radzenia sobie z nieprzewidzianymi reakcjami uczestników i trudnymi pytaniami z ich strony
  • Zdobędziesz wiedzę od praktyków – trenerów wellbeingu z ponad 15 letnim doświadczeniem

TRENERZY W PROJEKCIE

MAŁGORZATA MIODOŃSKA

Doradca i Trener, Chief Wellbeing Officer, Ekspert
Wellbeing Institute

Do niedawna aktywna zawodowo jako Manager Personalny. Na co dzień promuje ideę zarządzania firmą przez wartości oraz budowania dobrostanu pracowników. Trenerka biznesu Akademii im. Leona Koźmińskiego, dyplomowany instruktor rekreacji ruchowej w nurcie jogi akademickiej oraz dyplomowany nauczyciel jogi klasycznej. Prowadzi prozdrowotne zajęcia ruchowe dla pracowników, uczy technik koncentracji, sztuki relaksacji i regeneracji. Założycielka studia jogi „Yoga Corner” w Gliwicach.

NATALIA ZWIERZCHOWSKA

Project Leader, Trener, Coach, Chief Wellbeing Officer
Ekspert Wellbeing Institute

Współtworzy procesy i projekty dla firm oraz ich pracowników, których celem jest podnoszenie poziomu wellbeingu.
Tworzy szkolenia szyte na miarę, dopasowuje się do uczestników i kultury organizacji.
Czerpie z bogatego doświadczenia menedżerskiego, coacha oraz trenera odporności psychicznej. Dyplomowana coachyni Akademii im.  Leona Koźmińskiego.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Wellbeing w wymiarze osobistym
  • Mity na temat wellbeingu – czym jest, a czym nie jest?
  • Modele wellbeingu w kontekście osobistym oraz organizacyjnym
  • Różne poziomy dobrostanu:
    • ciało (postawa, aktywna przerwa, relaks, sytość)
    • umysł (uważność, regeneracja, tryb bycia)
    • emocje (pozytywność, techniki redukcji stresu)
    • duchowość (wartości, poczucie sensu)
  • Work-life blending, czyli o kształtowaniu równowagi
  • Nawyk jako podstawa budowania wellbeingu osobistego

 

  • Rozwój w obszarach: samoświadomość, uważność na uczestników, empatia, elastyczność, uważne słuchanie, spójność, włączanie w doświadczenie
  • Tworzenie własnych modeli szkoleniowych oraz procesu warsztatowego
  • Techiniki coachingowe w pracy trenera
  • Niespodziewane sytuacje szkoleniowe
  • Projektowanie szkolenia wellbeingowego
  • Metody pracy z uczestnikami
  • Paczka narzędzi i praktyk wellbeingowych

MIEJSCE SZKOLENIA

WARSZAWA

 

Kontakt

Opiekun szkolenia
Agnieszka Czerkawska

tel.: 509 422 477
e-mail: agnieszka.czerkawska@wellbeinginstitute.com.pl

O OPIEKUNIE MERYTORYCZNYM

Wellbeing Institute

Z dumą zapraszamy do IV edycji konkursu “The best of Wellbeing at Work” 2024, którego celem jest szerzenie dobrej wiedzy i sprawdzonych praktyk, które umożliwiają podnoszenie poziomu wellbeingu ludzi.

Wellbeing Institute powstał, aby wspierać organizacje w działaniach związanych z dobrostanem pracowników, a co za tym idzie, podnosić jakość życia ludzi.

Oferując innowacyjne rozwiązania, produkty najwyższej jakości oraz ekspercką wiedzę, pokazujemy firmom, jak stworzyć miejsce pracy, w którym pracownicy czują się spełnieni i zadowoleni, a organizacja bez problemu osiąga swoje cele biznesowe.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Natalia Zwierzchowska

Trenerka, doradczyni, project leader

Wellbeing Institute

Na co dzień prowadzi działania doradcze w zakresie budowania strategii wellbeingowych, uczestniczy w procesach certyfikacyjnych Wellbeing Leader, prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji wellbeingowych. Swoje działania szczególnie kieruje do managerów i osób przygotowujących się do pełnienia tej roli.

Absolwentka kierunków: Zarządzanie w ochronie zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego, Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a także studiów podyplomowych na kierunku Coaching Profesjonalny w ALK.

Przez ponad 15 lat realizowała się zawodowo w branży medycznej, gdzie pełniła funkcje managerskie i zarządcze obiektów medycznych oraz wellness & spa.

We wszystkich działaniach stawia człowieka w centrum. Szczególnie interesuje się tematyką związaną z dobrostanem w wymiarze osobistym i zawodowym.

Prywatnie partnerka i mama dwójki dzieci. Uwielbia podróżować na skuterze i tańczyć.

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes

Hitachi Energy Services

Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.

Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych. 

Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer

Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.

Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych

Grupa Eurocash

Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.

Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.

Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.

Magdalena Sopiela

Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i
wellbeingu | Happy Dealer

Bank Gospodarstwa Krajowego

Mam do siebie dystans, liczą się dla mnie przede wszystkim ludzie i ich potrzeby. Każda osoba jest ważna. Bez względu na: status społeczny i materialny, stanowisko, pochodzenie, orientację seksualną, religię, niepełnosprawność, wiek czy płeć. Specjalizuję się w komunikacji, marketingu, public relations i wellbeingu.

Od 10 lat realizuję projekty, komunikacyjne, eventowe i marketingowe prostym językiem. Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu w Banku Gospodarstwa Krajowego, odpowiadam za realizację strategii wellbeingowej.

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR

Bank Pekao SA

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.  Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.

Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.  

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych

DHL Parcel Polska

Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.

Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. 

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener

Wellbeing Institute

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.