Skip links

Warsztaty wdrożeniowe

Ideą WELLBEING STRATEGY WORKSHOP jest wsparcie organizacji w opracowaniu strategii firmowej w zakresie budowania kultury dobrostanu. Ma dostarczyć Zespołowi Projektowemu, odpowiedzialnemu za ten obszar, niezbędnych kompetencji do skutecznego przeprowadzenia całego procesu.

Jest to szkolenie dla firm oraz organizacji, które chcę świadomie dbać o dobrostan swoich pracowników i wdrażać rozwiązania (programy, inicjatywy) pro-wellbeingowe w sposób usystematyzowany i długoterminowy.

Dla kogo?

Kierowane jest do organizacji, które zaczynają proces zmiany lub już dbają o dobrostan swoich pracowników i w porozumieniu z nimi chcą wdrażać rozwiązania, które mają na celu wesprzeć ich w codziennej pracy tak, aby mogli czuć się dobrze i aby potrafili równoważyć swoje życie na co dzień, ze szczególnym uwzględnieniem wyzwań zawodowych.

Pomagamy organizacjom zbadać i wdrożyć kompetencje organizacji i jej liderów w zakresie wellbeingu w 6 kluczowych obszarach.

Kluczowe korzyści dla organizacji

Doradztwo i wsparcie

w budowaniu strategii wellbeingowej organizacji.

Sprawdzenie aktualnej sytuacji

w organizacji i jej potencjału pod kątem przygotowania do wdrażania wellbeingu.

Stworzenie strategicznego planu działania

i określenie kolejnych kroków zmiany w organizacji.

Wzmocnienie potencjału i kompetencji

osób odpowiedzialnych za opracowanie i realizację strategii Wellbeing.

Pozyskanie kompendium wiedzy

na temat wellbeingu w wymiarze biznesowym i osobistym.

Program warsztatów

WELLBEING STRATEGY WORKSHOP
to 2-dniowy WARSZTAT oraz prace doradcze PRE WORK i FOLLOW UP.

Aspekty poruszane w trakcie szkolenia:

  • Uwspólnienie kontekstu i spojrzenie na wellbeing z wielu perspektyw.
  • Modele wellbeing w życiu i biznesie.
  • Analiza sytuacji obecnej.
  • Określenie kluczowych KPI.
  • Wizja wellbeingowej organizacji.
  • Ustalenie mocnych i słabych stron firmy.
  • Wellbeingowe EVP.
  • Ustalenie kluczowych kroków działania.
  • Stworzenie mapy rozwiązań i planu działania.

Kto prowadzi warsztaty?

Agata Pelc

Od 5 lat uczestniczy w procesach wdrożeniowych, doradza, bada, analizuje i wyciąga wnioski. Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute, która na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów. Wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji.

Współautorka koncepcji Wellbeingowej Organizacji, Wellbeing Brandu. Autorka projektu Chief Wellbeing Officer oraz kreatorka narzędzi analitycznych jak Wellbeing Indicator oraz Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując m.in. z: McDonald’s, Amnesty, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Fujitsu, Unilever, MARS, Solvay, Azelis, ZUS, DB Cargo, DPD i wieloma innymi firmami. 

DLA KOGO SZKOLENIE

Wellbeing Strategy Workshop to propozycja dla Działów HR, managementu i właścicieli firm, którzy chcą wprowadzić wellbeing na poziom strategii biznesowej w swojej organizacji.  Kierowane jest do organizacji, które zaczynają proces zmiany lub już dbają o dobrostan swoich pracowników i w porozumieniu z nimi chcą wdrażać rozwiązania, które mają na celu wesprzeć ich w codziennej pracy.

Adresaci warsztatów:
  • Project managerowie ds. Programów wellbeingowych.
  • HR managerowie.
  • HR biznes partnerzy.
  • Właściciele firm i przedsiębiorcy.
  • Liderzy, dla których człowiek jest najważniejszy.

Zamów szkolenie dla swojej firmy

KONTAKT

Telefon: +48 509 422 477
E-mail: info@wellbeinginstitute.com.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Agata Pelc

„Wspieram ludzi, bo są wyjątkowi. Wspieram organizacje, bo tworzą je ludzie,”

STRATEŻKA COACHYNI, TRENERKA

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever, Azelis, ZUS itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.