Skip links

Wellbeing Leader Certificate

jest wyróżnieniem, które dowodzi dobrych praktyk wellbeingowych organizacji. Potwierdza, że organizacja stawia człowieka w centrum, dba o dobrostan swoich pracowników i w porozumieniu z nimi wdraża rozwiązania, które mają na celu wesprzeć ich w codziennej pracy tak, aby mogli czuć się dobrze i aby potrafili równoważyć swoje życie na co dzień, ze szczególnym uwzględnieniem wyzwań zawodowych. Certyfikat Wellbeing Leader potwierdza kompetencje organizacji w zakresie wellbeingu w 6 kluczowych obszarach.

Dla kogo?

Dla firm oraz organizacji, które świadomie dbają o dobrostan swoich pracowników. Stawiają człowieka i jego potrzeby w centrum w centrum, wdrażają rozwiązania (programy, inicjatywy), które mają na celu wesprzeć pracowników oraz zadbać o ich wellbeing.

W czym pomaga?

Wsparcie w budowaniu kultury organizacyjnej

Wzrost innowacyjności przedsiębiorstwa

Zmniejszenie absencji pracowników

Zmniejszeni kosztów pracy

Poprawa atmosfery w pracy

Wzrost samodzielności i odpowiedzialności

Zwiększanie zaangażowania i poprawa wydajności pracy

Efektywna organizacja pracy i zarządzanie czasem

Zmniejszenie rotacji kadry i większa retencja

Przyciągnięcie i utrzymanie właściwych pracowników

Podniesienie motywacji i lojalności

Korzyści dla organizacji

sprawdzenie

aktualnej sytuacji w organizacji pod kątem wellbeingu pracowników, ich zaangażowania, poziomu satysfakcji

identyfikacja mocnych stron

organizacji w zakresie wdrożeń wellbeingowych w 6 kluczowych obszarach

promocja organizacji

jako wellbeingowej marki pracodawcy, rzetelnej i wspierającej

doradztwo i wsparcie

w zakresie wdrożeń

uznanie rynkowe i wzrost

konkurencyjności i atrakcyjności marki organizacyjnej i pracodawcy

identyfikacja potencjału

rozwojowego w zakresie wdrożeń wellbeingowych w 6 kluczowych obszarach

wzmocnienie kompetencji

uczestnika do bardziej świadomego i efektywnego działania na rzecz firmy

dostęp do najnowszej

wiedzy i praktyk rynkowych - akademia

dostęp do platformy

wymiany doświadczeń praktyków HR

Chcesz wiedzieć więcej?

NAPISZ DO NAS NA: info@wellbeinginstitute.com.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Agata Pelc

„Wspieram ludzi, bo są wyjątkowi. Wspieram organizacje, bo tworzą je ludzie,”

STRATEŻKA COACHYNI, TRENERKA

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever, Azelis, ZUS itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.