Skip links

7 kompetencji harmonijnego lidera​

 Ogólne założenia

Główne zagadnienia szkolenia:

  • Kluczowe kompetencje menedżera konieczne do uzyskania harmonii osobistej oraz całego zespołu
  • Wywieranie pozytywnego wpływu celem podniesienia efektywności osobistej i zespołowej

Szkolenie buduje świadomość i inspiruje do poszukiwania rozwiązań.

blank

Co ważne?

Odporność psychiczna, wellbeing oraz budowanie rezyliencji osobistej i zespołowej oraz umiejętności, które za tym stoją są dziś istotnymi elementami rozwoju organizacji.

Warsztaty pozwalają zauważyć i zrozumieć jakie umiejętności i postawy wspierają menedżera w utrzymaniu jego potencjału oraz efektywności zespołu poprzez podnoszenie i utrzymanie wysokiego poziomu wellbeingu.

Proces szkoleniowy został skonstruowany tak, aby przyczynić się do faktycznego wzrostu umiejętności jego uczestników.

Kluczowe korzyści dla uczetników

Poznanie zasad zarządzania osobistą energią, odpornością psychiczną i efektywnością

Poznanie praktycznych narzędzi do dbania o swój wysoki poziom dobrostanu oraz o wysoką energię zespołu.

Wzrost kompetencji pracy zespołowej dzięki bardzo aktywnej formie szkolenia i uczeniu się przez doświadczanie: praca w parach, grupach, gry szkoleniowe.

Wzrost własnej efektywności dzięki zapoznaniu się z własnymi mocnymi stronami i obszarami rozwojowymi

Program warsztatów

7 kompetencji harmonijnego lidera
to 2-dniowy WARSZTAT oraz prace doradcze PRE WORK i FOLLOW UP.

Aspekty poruszane w trakcie szkolenia:

  • Poczucie sprawczości – przekonanie, że możemy odnieść sukces w konkretnym działaniu
  • Pozytywny mindset – postawa wobec świata – oczekuję najlepszego wyniku
  • Regulacja emocjonalna
  • Elastyczne podejście – zwinność poznawcza – prospekcja
  • Empowerment – wzmocnienie, praca z poczuciem sensu – energia, proaktywność
  • Budowanie relacji i poczucia więzi
  • Integrowanie, spójność wewnętrzna, ja jako lider – integracja, ucieleśnianie, poczucie mocy

Kto prowadzi warsztaty?

Agata Pelc

Od 5 lat uczestniczy w procesach wdrożeniowych, doradza, bada, analizuje i wyciąga wnioski. Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute, która na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów. Wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji.

Współautorka koncepcji Wellbeingowej Organizacji, Wellbeing Brandu. Autorka projektu Chief Wellbeing Officer oraz kreatorka narzędzi analitycznych jak Wellbeing Indicator oraz Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując m.in. z: McDonald’s, Amnesty, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Fujitsu, Unilever, MARS, Solvay, Azelis, ZUS, DB Cargo, DPD i wieloma innymi firmami. 

DLA KOGO SZKOLENIE

Adresaci warsztatów:
  • Menedżerowie
  • Właściciele firm i przedsiębiorcy
  • Liderzy
  • Wszyscy, którzy na co dzień zarządzają zespołami

Zamów szkolenie dla swojej firmy

KONTAKT

Telefon: +48 509 422 477
E-mail: info@wellbeinginstitute.com.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Agata Pelc

„Wspieram ludzi, bo są wyjątkowi. Wspieram organizacje, bo tworzą je ludzie,”

STRATEŻKA COACHYNI, TRENERKA

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever, Azelis, ZUS itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.