Skip links

Warsztaty wdrożeniowe

Ideą WELLBEING STRATEGY WORKSHOP jest wsparcie organizacji w opracowaniu strategii firmowej w zakresie budowania kultury dobrostanu. Ma dostarczyć Zespołowi Projektowemu, odpowiedzialnemu za ten obszar, niezbędnych kompetencji do skutecznego przeprowadzenia całego procesu.

Jest to szkolenie dla firm oraz organizacji, które chcę świadomie dbać o dobrostan swoich pracowników i wdrażać rozwiązania (programy, inicjatywy) pro-wellbeingowe w sposób usystematyzowany i długoterminowy.

Dla kogo?

Kierowane jest do organizacji, które zaczynają proces zmiany lub już dbają o dobrostan swoich pracowników i w porozumieniu z nimi chcą wdrażać rozwiązania, które mają na celu wesprzeć ich w codziennej pracy tak, aby mogli czuć się dobrze i aby potrafili równoważyć swoje życie na co dzień, ze szczególnym uwzględnieniem wyzwań zawodowych.

Pomagamy organizacjom zbadać i wdrożyć kompetencje organizacji i jej liderów w zakresie wellbeingu w 6 kluczowych obszarach.

Kluczowe korzyści dla organizacji

Doradztwo i wsparcie

w budowaniu strategii wellbeingowej organizacji.

Sprawdzenie aktualnej sytuacji

w organizacji i jej potencjału pod kątem przygotowania do wdrażania wellbeingu.

Stworzenie strategicznego planu działania

i określenie kolejnych kroków zmiany w organizacji.

Wzmocnienie potencjału i kompetencji

osób odpowiedzialnych za opracowanie i realizację strategii Wellbeing.

Pozyskanie kompendium wiedzy

na temat wellbeingu w wymiarze biznesowym i osobistym.

Program warsztatów

WELLBEING STRATEGY WORKSHOP
to 2-dniowy WARSZTAT oraz prace doradcze PRE WORK i FOLLOW UP.

Aspekty poruszane w trakcie szkolenia:

  • Uwspólnienie kontekstu i spojrzenie na wellbeing z wielu perspektyw.
  • Modele wellbeing w życiu i biznesie.
  • Analiza sytuacji obecnej.
  • Określenie kluczowych KPI.
  • Wizja wellbeingowej organizacji.
  • Ustalenie mocnych i słabych stron firmy.
  • Wellbeingowe EVP.
  • Ustalenie kluczowych kroków działania.
  • Stworzenie mapy rozwiązań i planu działania.

Kto prowadzi warsztaty?

Agata Pelc

Od 5 lat uczestniczy w procesach wdrożeniowych, doradza, bada, analizuje i wyciąga wnioski. Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute, która na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów. Wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji.

Współautorka koncepcji Wellbeingowej Organizacji, Wellbeing Brandu. Autorka projektu Chief Wellbeing Officer oraz kreatorka narzędzi analitycznych jak Wellbeing Indicator oraz Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując m.in. z: McDonald’s, Amnesty, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Fujitsu, Unilever, MARS, Solvay, Azelis, ZUS, DB Cargo, DPD i wieloma innymi firmami. 

DLA KOGO SZKOLENIE

Wellbeing Strategy Workshop to propozycja dla Działów HR, managementu i właścicieli firm, którzy chcą wprowadzić wellbeing na poziom strategii biznesowej w swojej organizacji.  Kierowane jest do organizacji, które zaczynają proces zmiany lub już dbają o dobrostan swoich pracowników i w porozumieniu z nimi chcą wdrażać rozwiązania, które mają na celu wesprzeć ich w codziennej pracy.

Adresaci warsztatów:
  • Project managerowie ds. Programów wellbeingowych.
  • HR managerowie.
  • HR biznes partnerzy.
  • Właściciele firm i przedsiębiorcy.
  • Liderzy, dla których człowiek jest najważniejszy.

Zamów szkolenie dla swojej firmy

KONTAKT

Telefon: +48 509 422 477
E-mail: info@wellbeinginstitute.com.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Natalia Zwierzchowska

Trenerka, doradczyni, project leader

Wellbeing Institute

Na co dzień prowadzi działania doradcze w zakresie budowania strategii wellbeingowych, uczestniczy w procesach certyfikacyjnych Wellbeing Leader, prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji wellbeingowych. Swoje działania szczególnie kieruje do managerów i osób przygotowujących się do pełnienia tej roli.

Absolwentka kierunków: Zarządzanie w ochronie zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego, Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a także studiów podyplomowych na kierunku Coaching Profesjonalny w ALK.

Przez ponad 15 lat realizowała się zawodowo w branży medycznej, gdzie pełniła funkcje managerskie i zarządcze obiektów medycznych oraz wellness & spa.

We wszystkich działaniach stawia człowieka w centrum. Szczególnie interesuje się tematyką związaną z dobrostanem w wymiarze osobistym i zawodowym.

Prywatnie partnerka i mama dwójki dzieci. Uwielbia podróżować na skuterze i tańczyć.

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes

Hitachi Energy Services

Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.

Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych. 

Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer

Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.

Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych

Grupa Eurocash

Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.

Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.

Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.

Magdalena Sopiela

Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i
wellbeingu | Happy Dealer

Bank Gospodarstwa Krajowego

Mam do siebie dystans, liczą się dla mnie przede wszystkim ludzie i ich potrzeby. Każda osoba jest ważna. Bez względu na: status społeczny i materialny, stanowisko, pochodzenie, orientację seksualną, religię, niepełnosprawność, wiek czy płeć. Specjalizuję się w komunikacji, marketingu, public relations i wellbeingu.

Od 10 lat realizuję projekty, komunikacyjne, eventowe i marketingowe prostym językiem. Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu w Banku Gospodarstwa Krajowego, odpowiadam za realizację strategii wellbeingowej.

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR

Bank Pekao SA

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.  Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.

Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.  

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych

DHL Parcel Polska

Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.

Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. 

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener

Wellbeing Institute

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.