Skip links

7 kompetencji harmonijnego lidera​

 Ogólne założenia

Główne zagadnienia szkolenia:

  • Kluczowe kompetencje menedżera konieczne do uzyskania harmonii osobistej oraz całego zespołu
  • Wywieranie pozytywnego wpływu celem podniesienia efektywności osobistej i zespołowej

Szkolenie buduje świadomość i inspiruje do poszukiwania rozwiązań.

Co ważne?

Odporność psychiczna, wellbeing oraz budowanie rezyliencji osobistej i zespołowej oraz umiejętności, które za tym stoją są dziś istotnymi elementami rozwoju organizacji.

Warsztaty pozwalają zauważyć i zrozumieć jakie umiejętności i postawy wspierają menedżera we wzroście i utrzymaniu jego potencjału oraz efektywności zespołu.

Proces szkoleniowy został skonstruowany tak, aby przyczynić się do faktycznego wzrostu umiejętności jego uczestników.

Kluczowe korzyści dla uczetników

Poznanie zasad zarządzania osobistą energią, odpornością psychiczną i efektywnością

Poznanie praktycznych narzędzi do dbania o swój wysoki poziom dobrostanu oraz o wysoką energię zespołu.

Wzrost kompetencji pracy zespołowej dzięki bardzo aktywnej formie szkolenia i uczeniu się przez doświadczanie: praca w parach, grupach, gry szkoleniowe.

Wzrost własnej efektywności dzięki zapoznaniu się z własnymi mocnymi stronami i obszarami rozwojowymi

Program warsztatów

7 kompetencji harmonijnego lidera to:

  • 2-dniowy WARSZTAT
  • oraz prace doradcze PRE WORK i FOLLOW UP

Zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia:

  • Poczucie sprawczości – przekonanie, że możemy odnieść sukces w konkretnym działaniu
  • Pozytywny mindset – postawa wobec świata – oczekuję najlepszego wyniku
  • Regulacja emocjonalna – rozumienie i zarządzanie emocjami swoimi i innych
  • Elastyczne podejście – zwinność poznawcza – prospekcja
  • Empowerment – wzmocnienie, praca z poczuciem sensu – energia, proaktywność
  • Budowanie relacji i poczucia więzi – współpraca, komunikacja i zaufanie
  • Integrowanie, spójność wewnętrzna, ja jako lider – integracja, ucieleśnianie, poczucie mocy

Kto tworzy program warsztatów?

Agata Pelc

Od 6 lat uczestniczy w procesach wdrożeniowych, doradza, bada, analizuje i wyciąga wnioski w projektach związanych z wellbeingiem. Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute, która na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów. Wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji.

Współautorka koncepcji Wellbeingowej Organizacji – Model 6 obszarów wellbeingu w organizacji. Autorka projektu Chief Wellbeing Officer oraz kreatorka narzędzi analitycznych jak  Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując m.in. z: McDonald’s, Amnesty, ABB, T-Mobile, Orange, Roche, DHL Parcel, Fujitsu, Unilever, MARS, ZUS, DB Cargo, DPD i wieloma innymi firmami. 

DLA KOGO SZKOLENIE
Adresaci warsztatów:
  • Menedżerowie
  • Właściciele firm i przedsiębiorcy
  • Liderzy
  • Wszyscy, którzy na co dzień zarządzają zespołami
Zamów szkolenie dla swojej firmy

KONTAKT

Rafael Molski
Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży Projektów Wellbeing

Tel: 609 087 350
Mail: rafael@oddechowo.pl

Miejsce szkolenia
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Agata Pelc

„Wspieram ludzi, bo są wyjątkowi. Wspieram organizacje, bo tworzą je ludzie,”

STRATEŻKA COACHYNI, TRENERKA

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever, Azelis, ZUS itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.