Skip links

Konferencja Online - 8 września 2022

Dla liderów i ambasadorów wellbeingu. Startujemy już za:

Termin

08.09.2022

Czas trwania:

9:30-16:00

Cena biletu w przedsprzedaży

229 zł (do 31 sierpnia 2022)

Cena biletu standardowa

299 zł (po 31 sierpnia 2022)

Cena biletu dla firmy

799 zł (do 10 uczestników)

Goście wydarzenia

Agata Pelc

Strateg, Doradca, Coach, Dyrektor Zarządzająca
Wellbeing Institute

Maria Szlachciak

Accounting Manager Wellbeing Ambassador
ROCKWOOL Group

Marek Wikiera

Mentor i powiernik
właścicieli firm
Mówca inspiracyjny
TEDx speaker
Przedsiębiorca

Anna Józefczyk

Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych
Mentor Benefit

Izabela Chocianowska

Menedżer ds. wellbeingu
Orange Polska

Artur Dzięgielewski

Head of HR & Accounting
SmartLunch

Kamila Kucharska-Wełna

Koordynator ds. Rozwoju Organizacji i Szkoleń
Arvato Supply Chain Solutions Polska

Natalia Tomzik

Doradca, Coach, Project Leader
Wellbeing Institute

Małgorzata Miodońska

Ekspertka, Trenerka, Nauczycielka Jogi
Wellbeing Institute

Katarzyna Patalan

Content Manager
SmartLunch

Katarzyna Jarosz

Ekspert ds. HR, trener biznesu, coach zespołowy i grupowy, content menedżer
Seduo.pl

Joanna Kwas

Dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego
Grupa Wyborcza

Dla kogo? jest konferencja

pracowników działów HR

pracowników odpowiedzialnych za zasoby ludzkie

przekonanych, że wellbeing wspiera organizacje i sprawia, że są one bardziej efektywne

liderów i menedżerów, którzy stawiają człowieka w centrum

entuzjastów wellbeingu

właścicieli firm, którzy zarządzają swoimi ludźmi na co dzień

Podstawowe korzyści

Wiedza

gotowa do wdrożenia

Praktyka

prosto z polskiego rynku

Inspiracja

i odwaga do działania

Ceny biletów

BILET

CENA 299 PLN
+ uczestnictwo
+ dostęp do nagrania 30 dni
+ udział w webinarze "Wellbeingowe supermoce"
+ udział w losowaniu nagród

BILET FIRMOWY

CENA 799 PLN
+ uczestnictwo
+ dostęp do nagrania 30 dni
+ udział w webinarze "Wellbeingowe supermoce"
+ udział w losowaniu nagród

W trakcie konferencji odpowiemy na pytania:

Jak stać się liderem wellbeingu w Polsce i zbudować MOCNĄ MARKĘ wellbeingowego pracodawcy?

Jak PRZEKONAĆ ZARZĄD do wdrożenia rozwiązań prowellbeingowych?

Jak stać się Chief Wellbeing Officerem?

Jak zadbać o SPÓJNOŚĆ działań wellbeingowych?

Jak ZAANGAŻOWAĆ PRACOWNIKÓW do współtworzenia wellbeingowej kultury organizacyjnej?

Jak wdrażać wellbeing w MAŁEJ, a jak w DUŻEJ ORGANIZACJI?

Jakie są KLUCZOWE KOMPETENCJE wellbeingowego lidera?

OD CZEGO ZACZĄĆ wdrożenie wellbeingu?

Co szczególnie należy brać pod uwagę przy PLANOWANIU rozwiązań?

Jakie PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA oferować pracownikom?

Jak BADAĆ EFEKTY wdrażanych rozwiązań?

Czym różni się wellbeing w firmie produkcyjnej od tego w usługowej?

Agenda wydarzenia

Przyłącz się i miej #pozytywnywpłw!

9:30 – 9:40

Oficjalne rozpoczęcie konferencji
Powitanie uczestników

9:40 – 10:00

Czas na zmiany, czyli procesowe podejście do wellbeingu w organizacji?
Agata Pelc - Wellbeing Institute
Strateg, doradca, dyrektor zarządzająca
Agata opowie o tym, co wspólnego ma wellbeing - zmiana - proces i jak ogarnąć wellbeing w kontekście kultury organizacyjnej. Pigułka wiedzy o wellbeingu w firmie.

10:00 – 10:30

Od czego zacząć wdrożenie wellbeingu?
Maria Szlachciak - ROCKWOOL Group
Accounting Manager
Wellbeing Ambassador
Jak zrobić swoje pierwsze kroki we wdrożeniu welbeingu w firmie? Co jest ważne i jak działać pomimo obaw? O tym dowiecie się z prelekcji Marysi.

10:30 – 11:00

Kompetencje Wellbeing Managera
Izabela Chocianowska - Orange Polska
Menedżer ds. wellbeingu
Liczne zmiany, które obserwujemy i których doświadczamy zarówno w obszarze zawodowym, jak i w życiu prywatnym wymuszają konieczność dynamicznego i elastycznego dostosowywania modelu biznesowego i kompetencji ludzi do funkcjonowania w świeci VUCA. Z tej prelekcji dowiesz się jakie kompetencje menadżera ds. wellbeingu wspierają organizację i ludzi w tym procesie?

11:00 - 11:15

Przerwa na regenerację

11:15 - 11:45

Trening dla ciała, serca i umysłu
Małgorzata Miodońska - Wellbeing Institute
Ekspert ds. wellbeing w firmach
Gosia jest nie tylko doświadczonym HR Managerem, ale także wyjątkowym nauczycielem jogi. Jej wystąpienie pomoże Ci zadbać o siebie, zrozumieć, co jest ważne, aby zjednoczyć swoje ciało i umysł.

11:45 – 12:15

Paczka Zdrowia, czyli jak kompleksowo podejść do budowania zdrowych nawyków wśród pracowników
Kamila Kucharska-Wełna - Arvato
Kamila wdrożyła program wellbeingowy w Arvato SCS w Polsce, który spotkał się z wyróżnieniem w ogólnopolskim konkursie The best of Wellbeing 2021 realizowanym przez Wellbeing Institute. Dowiesz się jak zorganizować taki projekt w firmie, uwzględniając różne potrzeby pracowników.

12:15 – 12:35

Z czym będą się mierzyć "pracownicy przyszłości" w kontekście pracy i codziennego życia - wyniki najnowszego raportu infuture.institute?
Katarzyna Patalan - SmartLunch

12:35 – 12:55

Jak realizować potrzeby, nie zachcianki pracowników?
Anna Józefczyk - Mentor Benefit
Anna opowie o tym, że jedną za najważniejszych potrzeb jest pragnienie bycia ważnym.

12:55 – 13:30

PRZERWA Lunchowa

13:30 – 13:50

Rozwój pracowników: kluczowy krok do wellbeingu firmy
Katarzyna Jarosz - Seduo.pl
Szkolenia i rozwój zawodowy to jeden z trzech najważniejszych powodów wymienianych przez pracowników przy podejmowaniu decyzji o zmianie pracodawcy. Podczas swojego wystąpienia Katarzyna Jarosz zaprezentuje konkretne przykłady, jak przygotować dobry plan warsztatów i z sukcesem wprowadzić go w firmie. Podpowie, od czego zacząć, jak mierzyć efektywność szkoleń i kursów, a także badać poziom satysfakcji pracowników i szefów.

13:50 – 14:20

Jak polscy pracodawcy dbają o zatrudnioną kadrę?
Artur Dzięgielewski - Smartlunch
Head of HR & Accounting
Podczas swojego wystąpienia Artur zaprezentuje wybrane dobre praktyki z obszaru kapitału ludzkiego, które zostały zgłoszone do I edycji konkursu People Innovation. Jako hr-owiec z pasji i doświadczenia podzieli się także kluczowymi wnioskami dotyczącymi wpływu opisanych praktyk na jakość doświadczeń pracowników w polskich organizacjach.

14:20 – 14:50

5 filarów wellbeingowego stylu zarządzania młodego menedżera
Natalia Tomzik - Wellbeing Institute

14:50 – 15:15

Nie czekaj na HR, czyli jak skutecznie wprowadzić program wellbeingowy angażując menadżerów.
Joanna Kwas - dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego Grupa Wyborcza
Asia opowie, jak z sukcesem zainicjowała program People First w Grupie Wyborcza, przedstawi 4 filary wellbeingu i podzieli się praktycznymi wnioskami z wdrożenia programu dla 130 osób.

15:15 – 15:45

Wszystko, co robię dla siebie, robię Tobie.
Marek Wikiera
Jak doświadczenia zdobyte w procesie przygotowań i startu w ekstremalnych biegach po pustyniach pomogły mi w podniesieniu poziomu wellbeingu mojego, moich pracowników i klientów.

15:45 – 16:00

Losowanie nagród. Podsumowanie konferencji.

ZAREZERWUJ MIEJSCE KUP SWÓJ BILET JUŻ DZIŚ!

KROK 1

Kup bilet

KROK 2

Odbierz e-mail z biletem i potwierdzeniem zakupu

KROK 3

Link do wirtualnej sali konferencyjnej z osobistym kodem dostępu wyślemy Ci we wrześniu przed wydarzeniem.

KROK 4

Bądź z nami 8 września, zdobądź wiedzę i daj się zainspirować!

BILET

CENA 299 PLN
+ uczestnictwo
+ dostęp do nagrania 30 dni
+ udział w webinarze "Wellbeingowe supermoce"
+ udział w losowaniu nagród

BILET FIRMOWY

CENA 799 PLN
+ uczestnictwo
+ dostęp do nagrania 30 dni
+ udział w webinarze "Wellbeingowe supermoce"
+ udział w losowaniu nagród

ORGANIZATOR WYDARZENIA I EKSPERT MERYTORYCZNY

PARTNERZY WYDARZENIA

RAIforher_LOGO_BLACK
Chcesz zostać PARTNEREM wydarzenia?
Napisz do nas: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl

PATRONI MEDIALNI

Masz pytania? Chcesz inaczej zamówić bilety?

Kontakt:
Natalia Tomzik
e-mail: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl
mobile: 504 219 300

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Natalia Zwierzchowska

Trenerka, doradczyni, project leader

Wellbeing Institute

Na co dzień prowadzi działania doradcze w zakresie budowania strategii wellbeingowych, uczestniczy w procesach certyfikacyjnych Wellbeing Leader, prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji wellbeingowych. Swoje działania szczególnie kieruje do managerów i osób przygotowujących się do pełnienia tej roli.

Absolwentka kierunków: Zarządzanie w ochronie zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego, Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a także studiów podyplomowych na kierunku Coaching Profesjonalny w ALK.

Przez ponad 15 lat realizowała się zawodowo w branży medycznej, gdzie pełniła funkcje managerskie i zarządcze obiektów medycznych oraz wellness & spa.

We wszystkich działaniach stawia człowieka w centrum. Szczególnie interesuje się tematyką związaną z dobrostanem w wymiarze osobistym i zawodowym.

Prywatnie partnerka i mama dwójki dzieci. Uwielbia podróżować na skuterze i tańczyć.

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes

Hitachi Energy Services

Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.

Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych. 

Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer

Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.

Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych

Grupa Eurocash

Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.

Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.

Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.

Magdalena Sopiela

Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i
wellbeingu | Happy Dealer

Bank Gospodarstwa Krajowego

Mam do siebie dystans, liczą się dla mnie przede wszystkim ludzie i ich potrzeby. Każda osoba jest ważna. Bez względu na: status społeczny i materialny, stanowisko, pochodzenie, orientację seksualną, religię, niepełnosprawność, wiek czy płeć. Specjalizuję się w komunikacji, marketingu, public relations i wellbeingu.

Od 10 lat realizuję projekty, komunikacyjne, eventowe i marketingowe prostym językiem. Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu w Banku Gospodarstwa Krajowego, odpowiadam za realizację strategii wellbeingowej.

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR

Bank Pekao SA

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.  Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.

Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.  

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych

DHL Parcel Polska

Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.

Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. 

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener

Wellbeing Institute

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.