Skip links

KONFERENCJA

Wellbeing w praktyce

4 grudnia 2024 r. | godz. 9:00-16:30 | Wrocław i online

Zbuduj z nami STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO WELLBIENGU!

Tym razem Wellbeing w praktyce trwał cały rok!

Praktyka, case study, wiedza od praktyków i spotkanie na żywo w społeczności PRAKTYKÓW WELLBEINGU!

Widzimy się i spotykamy już za:

0
WYDARZEŃ
0
PRELEGENTÓW
0
CASE STUDY
0
GODZIN

ONLINE | 4 grudnia 2024

Podłącz się z dowolnego miejsca na świecie!

CENA: 290 PLN

NA MIEJSCU | 4 grudnia 2024

Spotkajmy się we Wrocławiu!

CENA 690 PLN

Prelegentki i prelegenci

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener
Wellbeing Institute

Mateusz Koncewicz

Wellbeing Project Leader
Mistrz Słowa i Komunikacji
Wellbeing Institute

Katarzyna Cisar

Recruitment Lead
Master Chief Wellbeing Officer
OpsTalent

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer
Majurta

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych
DHL Parcel Polska

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR
Bank Pekao SA

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Magdalena Sopiela

Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu
Bank Gospodarstwa Krajowego

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych
Grupa Eurocash

Gabriela Ziółkowska-Coyne

CEO | Założycielka
OpsTalent

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem I Prezes
Hitachi Energy Services

Tomasz Byskosz

Marketing & Ecommerce Director
KENOKO

Katarzyna Smuda

Wellbeing Lead
Capgemini

Milena Mościcka

Head of Operations
Activy&Mindy

Natalia Zwierzchowska

Trenerka, Wellbeing Project Manager
Wellbeing Institute

Joanna Biadala

Członek Zarządu
Novum Finance

Wyjątkowy prezent od Kenoko dla osób na miejscu!

Kamoleg od Kenoko to prawdziwa innowacja! To ergonomiczne obuwie domowe umożliwia stymulację mięśni nóg bez wysiłku, podczas codziennych czynności – wystarczy je założyć. Dzięki przemyślanej, zaokrąglonej konstrukcji podeszwy i dopasowanej, ergonomicznej wkładce zaktywizujesz mięśnie, uzyskasz prawidłową postawę oraz zamienisz zwykłą rutynę chodzenia po domu w zdrową, przyjemną i łatwą aktywność fitness. 

MIEJSCE KONFERENCJI

Galaktyka Park
Ślężna 132
53-111 Wrocław

W trakcie konferencji poruszymy tematy:

Efektywność programów wellbeinowych - finansowa i niefinansowa

Kluczowe czynniki sukcesu inicjatyw ukierunkowanych na dobrostan pracowników

Rola menedżerów w kształtowaniu kultury dobrostanu w polskich firmach

Wdrażanie inicjatyw w realiach polskiego rynku pracy

Standardy strategii i programów wellbeingowych w Polsce i na świecie

Argumenty stojące za wdrażaniem wellbeingu w przedsiębiorstwach różnych branż

Będziemy mówić o dobrostanie w miejscu pracy
począwszy od inicjatyw aż do wbudowywania wellbeingu w kulturę organizacyjną.
9:00 -9:10 | Rozpoczęcie konferencji

Katarzyna Cisar i Mateusz Koncewicz powitają nas swoim uśmiechem i gościnnością.

9:10-9:40 | Talent w służbie dobrostanu

Karolina Żmudzka - psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, certyfikowany trener FRIS®, opowie nam o tym jak łączy się flow, pasja, talenty w służbie dobrostanu.

09:40-10:00 | Najważniejsze pytania o wellbeing w biznesie

Agata Pelc zaprosi Was do przyjrzeniu się kluczowym pytaniom o wellbeing i sprawi, że wszyscy wciągnięcie się w świat pełen rozwiązań!

10:00-10:45| Wellbeing Strategy Workshop cz.1

Tego jeszcze świat nie widział!

Pierwsze takie w historii warsztaty, gdzie wraz ze wszystkimi uczestnikami wypracujemy wspólnie odpowiedź na kluczowe pytania o wellbeing w biznesie.

Ze wspólnie opracowanych odpowiedzi powstanie specjalne wydanie e-booka wraz z całą listą rozwiązań i narzędzi ułatwiających wdrożenie wellbeingu do Waszych firm! Stań się częścią tej historii!

Oto pytania na które poszukamy konkretnych rozwiązań z Waszych firm:

Jak przekonać zarząd do wdrożenia programów wellbeing i znaleźć na to budżet?

Jak budować świadomość i zaangażować pracowników w programy i inicjatywy  wellbeingowe?

Jak zadbać o menedżerów w kontekście rozwoju w obszarze kompetencji wellbeingowych?

Jak mierzyć efektywność programów wellbeing?

Jakie są rozwiązania w obszarze budowania kultury dobrostanu w firmie?

Jakie są rozwiązania na promocję zdrowia w miejscu pracy i aktywizację pracowników w tym obszarze?

Jak zarządzać stresem w firmie?

10:45-11:00 | Przerwa kawowa

Zapraszamy na pyszną kawę i przekąski, aby uzupełnić energię!

11:00-12:00 | Wellbeing Strategy Workshop cz.2

W tej części warsztatów zaprezentujecie swoje rozwiązania, a dzięki towarzystwu Agaty Pelc będziecie mogli wydobyć z tych rozwiązań samą esencję!

Dla każdego uczestnika konferencji udostępniony zostanie e-book, który będzie ENCYKLOPEDIĄ WELLBEINGOWYCH ROZWIĄZAŃ!

12:00-12:25 | Menedżer w świecie dobrostanu

Maria Szlachciak, trenerka, liderka i menedżerka z długim stażem zapozna Was z tajnikami wiedzy praktycznej dotyczącej dobrostanu liderów. Przeprowadzi Was przez temat kształtowania wellbeingowych kompetencji menedżera i zespołu.

12:25-13:15 | Panel dyskusyjny: Menedżer i dobrostan. Hit, czy kit?

W tym panelu pod lupę weźmiemy rzeczywistą sytuację menedżerów pod kątem ich osobistego dobrostanu oraz pod kątem ich wpływu na dobrostan zespołu. Nie będziemy owijać w bawełnę i mówić słodkich słówek. Chcemy dowiedzieć się, jak radzą sobie menedżerowie i co zrobić, aby radzili sobie lepiej 🙂

Joanna Biadala | Novum Finance
Gabriela Ziółkowska-Coyne | OpsTalent
Agnieszka Szpiech-Jagodzińska | Eurocash
Mateusz Rak | Hitachi Energy

13:15-13:35 | Wellbeing to nie tylko zdrowie pracowników, ale też zdrowe relacje z pracownikami. Jak wyzwania sportowe integrują pracowników.

Milena Mościcka - Head of Operations w Activy&Mindy zabierze Was w rejony budowania dobrostanu zespołów i firm poprzez włączanie i angażowanie do wspólnej aktywności. 

13:35-14:15 | Lunch
14:15 - 14:45 | Ruch w miejscu

Tomasz Byskosz z Kenoko przedstawi nam sposoby na aktywizowanie pracowników w czasie pracy oraz sposoby na przeciwdziałanie skutkom wielogodzinnej pracy przy biurku.

Tomasz ma dla Was też wspaniały prezent!

14:45-15:15| Najlepsze praktyki wellbeingowe 2024

Zaprosimy zwycięzców konkursu "The best of Wellbeing at Work 2024" i poprosimy o 3 rady na skuteczność w działaniu!

Posłuchacie wskazówek od: Mobica, Contrain i CMS.

15:15-16:10 | Panel dyskusyjny: Wdrożenie wellbeingu - Kluczowe wnioski

W tym panelu poznamy przepis na sukces skutecznego wdrażania wellbeingu. Od liderów w tej dziedzinie dowiem się, jakie są kluczowe elementy sukcesu i co robić, aby tego tematu w firmie nie popsuć!

Gościnie: Magdalena Sopiela | BGK, Katarzyna Rydzewska | DHL Parcel, Iwona Fijałkowska | Pekao SA, Katarzyna Smuda | Capgemini

16:10-16:30 | Podsumowanie

Chcesz zakupić więcej biletów?
Potrzebujesz najpierw faktury?
Zamów bilety osobiście: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl

Wspieramy

Termin

10.05.2023

Czas trwania:

9:30-16:30

MIEJSCE

Sound Garden Hotel
Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa

Cena biletu onsite w przedsprzedaży

899 zł - sprzedaż tylko do 8 maja

Cena biletu online w przedsprzedaży

599 zł - sprzedaż tylko do 8 maja

Zerknij, jak było w 2022 roku!

Zerknij, jak było w poprzednich latach!

Wellbeing w praktyce 2023

Wellbeing w praktyce 2022

Podstawowe korzyści

  • Duża dawka pozytywnej energii i wellbeingu
  • Praktyczna wiedza i rozwiązania dla biznesu
  • Zapoznanie się z najnowszymi trendami na rynku
  • Wymiana dobrych praktyk
  • Nawiązanie nowych kontaktów biznesowych
  • Inspiracje z zakresu wdrażania działań wellbeingowych

Dla kogo jest konferencja?

dla pracowników działów HR

dla pracowników odpowiedzialnych za ludzi w firmie

dla przekonanych, że wellbeing wspiera organizacje i sprawia, że są one bardziej efektywne

dla liderów i menedżerów, którzy stawiają człowieka w centrum

dla entuzjastów wellbeingu

dla właścicieli firm, którzy zarządzają swoimi ludźmi na co dzień

Ceny biletów

BILET ONLINE

BILET ONLINE
CENA 290 PLN

+ uczestnictwo
+ dostęp do nagrania 30 dni

BILET na MIEJSCU

BILET ONSITE
CENA 690 PLN

+ uczestnictwo na miejscu
+ lunch
+ dostęp do nagrania 30 dni

Chcesz zakupić więcej biletów?
Potrzebujesz najpierw faktury?
Zamów bilety osobiście: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl

Najlepsze praktyki rynkowe

Przyłącz się i miej #pozytywnywpłw!

ZAREZERWUJ MIEJSCE, KUP SWÓJ BILET JUŻ DZIŚ!

KROK 1

Kup bilet na stronie lub napisz do nas i zamów.

KROK 2

Odbierz e-mail z biletem i potwierdzeniem zakupu

KROK 3

Wskazówki i/lub link do wydarzenia wyślemy Ci 2 dni przed wydarzeniem.

KROK 4

Bądź z nami 4 grudnia i daj się zainspirować!

Wellbeing warto robić, a nie tylko o tym mówić.

30 %
firm deklaruje, że wellbeing jest dla nich ważny
0 %
uwzględnia wellbeing w strategii biznesowej

AON & IPSOS Global Wellbeing Survey 2022/2023

A Twoja firma co myśli o wellbeingu?
Na jakim jesteście etapie?

ORGANIZATOR WYDARZENIA I EKSPERT MERYTORYCZNY

MECENAS WYDARZENIA

PARTNERZY

PATRONAT

Chcesz zostać PARTNEREM wydarzenia?
Napisz do nas: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl

Masz pytania? Chcesz inaczej zamówić bilety?

Kontakt:
Agnieszka Czerkawska
konferencja@wellbeinginstitute.com.pl
mobile: 509 422 477

Gościć nas będzie

https://opstalent.com/pl

Galaktyka Park
Ślężna 132
53-111 Wrocław

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener

Wellbeing Institute

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer

Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.

Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych

DHL Parcel Polska

Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR

Bank Pekao SA

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.  Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.

Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.  

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.

Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. 

Magdalena Sopiela

Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i
wellbeingu | Happy Dealer

Bank Gospodarstwa Krajowego

Mam do siebie dystans, liczą się dla mnie przede wszystkim ludzie i ich potrzeby. Każda osoba jest ważna. Bez względu na: status społeczny i materialny, stanowisko, pochodzenie, orientację seksualną, religię, niepełnosprawność, wiek czy płeć. Specjalizuję się w komunikacji, marketingu, public relations i wellbeingu.

Od 10 lat realizuję projekty, komunikacyjne, eventowe i marketingowe prostym językiem. Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu w Banku Gospodarstwa Krajowego, odpowiadam za realizację strategii wellbeingowej.

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych

Grupa Eurocash

Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.

Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.

Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes

Hitachi Energy Services

Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.

Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych. 

Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.

Natalia Zwierzchowska

Trenerka, doradczyni, project leader

Wellbeing Institute

Na co dzień prowadzi działania doradcze w zakresie budowania strategii wellbeingowych, uczestniczy w procesach certyfikacyjnych Wellbeing Leader, prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji wellbeingowych. Swoje działania szczególnie kieruje do managerów i osób przygotowujących się do pełnienia tej roli.

Absolwentka kierunków: Zarządzanie w ochronie zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego, Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a także studiów podyplomowych na kierunku Coaching Profesjonalny w ALK.

Przez ponad 15 lat realizowała się zawodowo w branży medycznej, gdzie pełniła funkcje managerskie i zarządcze obiektów medycznych oraz wellness & spa.

We wszystkich działaniach stawia człowieka w centrum. Szczególnie interesuje się tematyką związaną z dobrostanem w wymiarze osobistym i zawodowym.

Prywatnie partnerka i mama dwójki dzieci. Uwielbia podróżować na skuterze i tańczyć.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.