Skip links

BEZPŁATNA KONFERENCJA

Wellbeing w praktyce

5 czerwca 2025 r. | godz. 9:30-15:30 | ONLINE

Zbuduj z nami STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO WELLBIENGU!

Praktyka, case study, wiedza od praktyków i spotkanie na żywo w społeczności PRAKTYKÓW WELLBEINGU!

Widzimy się i spotykamy już za:

PRELEGENTÓW
0
CASE STUDY
0
GODZIN
0

Prelegentki i prelegenci

Małgorzata Ohme

Psycholożka, dziennikarka i przedsiębiorczyni
Ohme.pl | Mindgram

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener
Wellbeing Institute

Mateusz Koncewicz

Wellbeing Project Leader
Mistrz Słowa i Komunikacji
Wellbeing Institute

Joanna Ołtarzewska

Liderka projektów wellbeingowych
Grupa PZU

Marlena Chojecka-Bek

Dyrektorka ds. Szkoleń i Rozwoju
Grupa PZU

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR
Pion Zasobów Ludzkich
Bank Pekao SA

Iwona Madejska

HR Business Partner CEE Export Markets
Haleon

Agnieszka Dziedzic

Dyrektor People & Culture
Nexera

Justyna Chmielewska

Doradca ds. ESG
Nexera

Zuzanna Bańkowska-Olasik

HR - Employer Branding & Wellbeing Lead
InfoSys

Monika Malinowska

Główna Koordynatorka do spraw rozwoju zasobów ludzkich i kultury organizacyjnej BRPO
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich

Łukasz Szymula

General Manager CEE & Poland
Tradedoubler

Dorota Molek-Winiarska

dr hab, Prof UEW
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Marta Jrethi

I miejsce IV edycja konkursu
HR Business Partner
Mobica / Cognizant

Adriana Pyskir

I miejsce IV edycja konkursu
HR Business Partner
Mobica / Cognizant

Olga Szepelak-Denes

Head of People & Operation
OpsTalent

Sebastian Chrzanowski-Sawicki

Prezes Zarządu
Troax

Monika Czokajło

Dyrektorka Biura Ryzyka ESG
Bank Gospodarstwa Krajowego

Anna Mączka

Menedżer Zespołu Benefitów i Wellbeingu
Bank Gospodarstwa Krajowego

W trakcie konferencji poruszymy tematy:

Efektywność programów wellbeinowych - finansowa i niefinansowa

Kluczowe czynniki sukcesu inicjatyw ukierunkowanych na dobrostan pracowników

Rola menedżerów w kształtowaniu kultury dobrostanu w polskich firmach

Wdrażanie inicjatyw w realiach polskiego rynku pracy

Standardy strategii i programów wellbeingowych w Polsce i na świecie

Argumenty stojące za wdrażaniem wellbeingu w przedsiębiorstwach różnych branż

Najlepsze praktyki rynkowe

Będziemy mówić o dobrostanie w miejscu pracy
począwszy od inicjatyw aż do wbudowywania wellbeingu w kulturę organizacyjną.
9:30 -9:40 | Rozpoczęcie konferencji

Powitamy Was uśmiechem i gościnnością.

9:40-10:20 | Wellbeing w praktyce - kluczowe wnioski z 5 lat wdrażania wellbeingu w biznesie

Agata Pelc - strateżka, doradczyni, trenerka, wykładowczyni na studiach MBA HR przybliży nam kluczowe wnioski z doświadczeń wdrażania wellbeingu na rynku polskim oraz pokaże perspektywę na kolejne lata.

10:20-10:50 | Panel ekspercki | Wellbeingowa perspektywa

Doświadczeni paraktycy, menedżerowie, HRowcy, który w tym roku zasiedli w Jury konkursowym podzielą się swoją perspektywą na wellbeing w biznesie. Pozwolimy sobie zadać im kluczowe pytania, aby poznać skuteczne sposoby na wellbeing w biznesie.

W panelu wsytąpią:

dr hab. Dorota Molek-Winiarska | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Marta Jrethi i Adrian Pyskir - HR Business Partner |  Mobica

Monika Czokajło - Dyrektorka Biura Ryzyka ESG | Bank Gospodarstwa Krajowego

Anna Mączka - Menedżer Zespołu Benefitów i Wellbeingu | Bank Gospodarstwa Krajowego

Olga Szepelak-Denes - Head of People&Operation | OpsTalent

Sebastian Chrzanowski-Sawicki - Prezes Zarządu | Troax

Łukasz Szymula - General Manager CEE & Poland | Tradedoubler.

10:50-11:00 | Przerwa

Zapraszamy na przerwę, aby uzupełnić energię!

11:00-11:40 | Haleon Wellbeing Program - Haleon Poland | III miejsce

Prezentacja case study Haleon Poland za zdobycie III miejsca za projekt “Haleon Wellbeing Program” oraz skuteczne
i kompleksowe działania, które przyczyniają się do poprawy dobrostanu pracowników.

11:40-12:20 | Bierz zdrowie za rogi! - Bank Pekao SA | II miejsce

Prezentacja case study Banku Pekao SA, który zdobył II miejsce za projekt “Bierz zdrowie za rogi!” promujący i zachęcający pracowników do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz budujący poczucie sprawczości.

12:20-13:00 | #DobryStan - Grupa PZU | I miejsce

Prezentacja case study Grupy PZU, które zdobyło pierwsze miejsce za program #DobryStan, wypracowanie długofalowej, kompleksowej strategii wellbeingowej integrującej działania wellbeingowe z kulturą organizacyjną.

13:00-13:30 | Przerwa lunchowa

Zapraszamy na przerwę, aby uzupełnić energię!

13:30-14:00 | Rozmowy o dobrostanie | Gość specjalny | Małgorzata Ohme

Małgorzata Ohme to psycholożka, dziennikarka i przedsiębiorczyni, od lat pomagająca ludziom lepiej rozumieć siebie i budować życie na własnych zasadach. Jest współzałożycielką i Chief Impact Officer Mindgram - platformy oferującej wsparcie
psychologiczne i rozwój osobisty dla pracowników.

To liderka w obszarze zdrowia psychicznego i well-beingu w biznesie, której misją jest poprawa jakości życia tysięcy ludzi
poprzez innowacyjne, skuteczne rozwiązania.

Jest także właścicielką portalu ohme.pl, twórczynią podcastu Lajf Noł Makeup oraz programu Kafka 15. Przez lata zdobyła uznanie jako osobowość medialna i ekspertka ds. zdrowia psychicznego. Jako doświadczona psycholożka i edukatorka prowadzi wykłady,
prelekcje i webinary. Jej pasja do zmiany i wsparcia ludzi sprawia, że inspiruje liderów i pracowników do budowania środowisk pracy, w których dobrostan staje się kluczowym elementem sukcesu.

14:00 - 14:20 | Case study Cemex | Wyróżnienie

Case study firmy Cemex, które zdobyło wyróżnienie za kompleksowy projekt, którego celem było wzmocnienie odporności psychicznej i dobrostanu ludzi w organizacji poprzez rozwój kompetencji liderów i promowanie kultury empatii i troski.

15:00 - 15:20 | NEXFly - Nexera | Wyróżnienie

Case study firmy Nexera, które zdobyło wyróżnienia za kompleksowy projekt “NEXFly” i tworzenie ekosystemu rozwoju zawodowego, który wspiera dobrostan pracowników na wszystkich etapach kariery.

14:20 - 14:40 | Lead and #StayWell - InfoSys | Wyróżnienie

Case study firmy InfoSys, które zdobyło wyróżnienia za program “Lead and #StayWell” i strategiczne podejście do budowania wellbeingowej świadomości liderów i menedżerów.

14:40 - 15:00 | Zdrowe Prawa Pracownika - Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich | Wyróżnienie

Case study Biura Rzecznika Praw Obywatelskich, które zdobyło wyróżnienia za program za projekt “Zdrowe Prawa Pracownika”, kreowanie przewodnictwa wspierającego dobrostan i kształtowanie zdrowej kultury organizacyjnej wśród osób zatrudnionych.

15:20-15:30 | Podsumowanie

Masz pytania?
Napisz do nas: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl

Termin

10.05.2023

Czas trwania:

9:30-16:30

MIEJSCE

Sound Garden Hotel
Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa

Cena biletu onsite w przedsprzedaży

899 zł - sprzedaż tylko do 8 maja

Cena biletu online w przedsprzedaży

599 zł - sprzedaż tylko do 8 maja

Zerknij, jak było w 2022 roku!

Zerknij, jak było w poprzednich latach!

Wellbeing w praktyce 2022

Wellbeing w praktyce 2023

Wellbeing w praktyce 2022

Podstawowe korzyści

  • Duża dawka pozytywnej energii i wellbeingu
  • Praktyczna wiedza i rozwiązania dla biznesu
  • Zapoznanie się z najnowszymi trendami na rynku
  • Wymiana dobrych praktyk
  • Nawiązanie nowych kontaktów biznesowych
  • Inspiracje z zakresu wdrażania działań wellbeingowych

Dla kogo jest konferencja?

dla pracowników działów HR

dla pracowników odpowiedzialnych za ludzi w firmie

dla przekonanych, że wellbeing wspiera organizacje i sprawia, że są one bardziej efektywne

dla liderów i menedżerów, którzy stawiają człowieka w centrum

dla entuzjastów wellbeingu

dla właścicieli firm, którzy zarządzają swoimi ludźmi na co dzień

Przyłącz się i miej #pozytywnywpłw!

ZAREZERWUJ MIEJSCE, ZAPISZ SIĘ!

KROK 1

Zapisz się na stronie lub napisz do nas jeśli coś poszło nie tak.

KROK 2

Odbierz e-mail z potwierdzeniem zapisu.

KROK 3

Wskazówki i/lub link do wydarzenia wyślemy Ci 2 dni przed wydarzeniem.

KROK 4

Bądź z nami 5 czerwca i daj się zainspirować!

Wellbeing warto robić, a nie tylko o tym mówić.

firm deklaruje, że wellbeing jest dla nich ważny
30 %
uwzględnia wellbeing w strategii biznesowej
0 %

AON & IPSOS Global Wellbeing Survey 2022/2023

A Twoja firma co myśli o wellbeingu?
Na jakim jesteście etapie?

ORGANIZATOR WYDARZENIA I EKSPERT MERYTORYCZNY

PARTNERZY WYDARZENIA

FUNDATORZY NAGRÓD

Chcesz zostać PARTNEREM wydarzenia?
Napisz do nas: konferencja@wellbeinginstitute.com.pl

Masz pytania? Chcesz inaczej zamówić bilety?

Kontakt:
Agnieszka Czerkawska
konferencja@wellbeinginstitute.com.pl
mobile: 509 422 477

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer

Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.

Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener

Wellbeing Institute

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.

Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. 

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych

DHL Parcel Polska

Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR

Bank Pekao SA

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.  Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.

Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.  

Magdalena Sopiela

Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i
wellbeingu | Happy Dealer

Bank Gospodarstwa Krajowego

Mam do siebie dystans, liczą się dla mnie przede wszystkim ludzie i ich potrzeby. Każda osoba jest ważna. Bez względu na: status społeczny i materialny, stanowisko, pochodzenie, orientację seksualną, religię, niepełnosprawność, wiek czy płeć. Specjalizuję się w komunikacji, marketingu, public relations i wellbeingu.

Od 10 lat realizuję projekty, komunikacyjne, eventowe i marketingowe prostym językiem. Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu w Banku Gospodarstwa Krajowego, odpowiadam za realizację strategii wellbeingowej.

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych

Grupa Eurocash

Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.

Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.

Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes

Hitachi Energy Services

Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.

Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych. 

Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.

Natalia Zwierzchowska

Trenerka, doradczyni, project leader

Wellbeing Institute

Na co dzień prowadzi działania doradcze w zakresie budowania strategii wellbeingowych, uczestniczy w procesach certyfikacyjnych Wellbeing Leader, prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji wellbeingowych. Swoje działania szczególnie kieruje do managerów i osób przygotowujących się do pełnienia tej roli.

Absolwentka kierunków: Zarządzanie w ochronie zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego, Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a także studiów podyplomowych na kierunku Coaching Profesjonalny w ALK.

Przez ponad 15 lat realizowała się zawodowo w branży medycznej, gdzie pełniła funkcje managerskie i zarządcze obiektów medycznych oraz wellness & spa.

We wszystkich działaniach stawia człowieka w centrum. Szczególnie interesuje się tematyką związaną z dobrostanem w wymiarze osobistym i zawodowym.

Prywatnie partnerka i mama dwójki dzieci. Uwielbia podróżować na skuterze i tańczyć.