Tym razem Wellbeing w praktyce trwał cały rok!
Praktyka, case study, wiedza od praktyków i spotkanie na żywo w społeczności PRAKTYKÓW WELLBEINGU!
Praktyka, case study, wiedza od praktyków i spotkanie na żywo w społeczności PRAKTYKÓW WELLBEINGU!
Podłącz się z dowolnego miejsca na świecie!
do 30 listopada 2024 r.
CENA 290 PLN
Spotkajmy się we Wrocławiu!
do 30 listopada 2024 r.
CENA 690 PLN
Dyrektor Zarządzająca Strateg, doradca, trener Wellbeing Institute
Wellbeing Project Leader Mistrz Słowa i Komunikacji Wellbeing Institute
Recruitment Lead Master Chief Wellbeing Officer OpsTalent
Menedżerka, Liderka i Mentorka Master Chief Wellbeing Officer Majurta
Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych DHL Parcel Polska
Departament Strategii HR Bank Pekao SA
Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®
Menedżerka ds. doświadczeń pracowników i wellbeingu Bank Gospodarstwa Krajowego
Kierownik ds. Programów Pracowniczych Grupa Eurocash
CEO | Założycielka OpsTalent
Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem I Prezes Hitachi Energy Services
Marketing & Ecommerce Director KENOKO
Head of OperationsActivy&Mindy
Trenerka, Wellbeing Project Manager Wellbeing Institute
Kamoleg od Kenoko to prawdziwa innowacja! To ergonomiczne obuwie domowe umożliwia stymulację mięśni nóg bez wysiłku, podczas codziennych czynności – wystarczy je założyć. Dzięki przemyślanej, zaokrąglonej konstrukcji podeszwy i dopasowanej, ergonomicznej wkładce zaktywizujesz mięśnie, uzyskasz prawidłową postawę oraz zamienisz zwykłą rutynę chodzenia po domu w zdrową, przyjemną i łatwą aktywność fitness.
Efektywność programów wellbeinowych - finansowa i niefinansowa
Kluczowe czynniki sukcesu inicjatyw ukierunkowanych na dobrostan pracowników
Rola menedżerów w kształtowaniu kultury dobrostanu w polskich firmach
Wdrażanie inicjatyw w realiach polskiego rynku pracy
Standardy strategii i programów wellbeingowych w Polsce i na świecie
Argumenty stojące za wdrażaniem wellbeingu w przedsiębiorstwach różnych branż
Katarzyna Cisar i Mateusz Koncewicz powitają nas swoim uśmiechem i gościnnością.
Karolina Żmudzka - psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, certyfikowany trener FRIS®, opowie nam o tym jak łączy się flow, pasja, talenty w służbie dobrostanu.
Agata Pelc zaprosi Was do przyjrzeniu się kluczowym pytaniom o wellbeing i sprawi, że wszyscy wciągnięcie się w świat pełen rozwiązań!
Tego jeszcze świat nie widział!
Pierwsze takie w historii warsztaty, gdzie wraz ze wszystkimi uczestnikami wypracujemy wspólnie odpowiedź na kluczowe pytania o wellbeing w biznesie.
Ze wspólnie opracowanych odpowiedzi powstanie specjalne wydanie e-booka wraz z całą listą rozwiązań i narzędzi ułatwiających wdrożenie wellbeingu do Waszych firm! Stań się częścią tej historii!
Oto pytania na które poszukamy konkretnych rozwiązań z Waszych firm:
Jak przekonać zarząd do wdrożenia programów wellbeing i znaleźć na to budżet?
Jak budować świadomość i zaangażować pracowników w programy i inicjatywy wellbeingowe?
Jak zadbać o menedżerów w kontekście rozwoju w obszarze kompetencji wellbeingowych?
Jak mierzyć efektywność programów wellbeing?
Jakie są rozwiązania w obszarze budowania kultury dobrostanu w firmie?
Jakie są rozwiązania na promocję zdrowia w miejscu pracy i aktywizację pracowników w tym obszarze?
Jak zarządzać stresem w firmie?
Zapraszamy na pyszną kawę i przekąski, aby uzupełnić energię!
W tej części warsztatów zaprezentujecie swoje rozwiązania, a dzięki towarzystwu Agaty Pelc będziecie mogli wydobyć z tych rozwiązań samą esencję!
Dla każdego uczestnika konferencji udostępniony zostanie e-book, który będzie ENCYKLOPEDIĄ WELLBEINGOWYCH ROZWIĄZAŃ!
Maria Szlachciak, trenerka, liderka i menedżerka z długim stażem zapozna Was z tajnikami wiedzy praktycznej dotyczącej dobrostanu liderów. Przeprowadzi Was przez temat kształtowania wellbeingowych kompetencji menedżera i zespołu.
W tym panelu pod lupę weźmiemy rzeczywistą sytuację menedżerów pod kątem ich osobistego dobrostanu oraz pod kątem ich wpływu na dobrostan zespołu. Nie będziemy owijać w bawełnę i mówić słodkich słówek. Chcemy dowiedzieć się, jak radzą sobie menedżerowie i co zrobić, aby radzili sobie lepiej 🙂
Paneliści zostaną odsłonięci wkrótce 🙂
Milena Mościcka - Head of Operations w Activy&Mindy zabierze Was w rejony budowania dobrostanu zespołów i firm poprzez włączanie i angażowanie do wspólnej aktywności.
Tomasz Byskosz z Kenoko przedstawi nam sposoby na aktywizowanie pracowników w czasie pracy oraz sposoby na przeciwdziałanie skutkom wielogodzinnej pracy przy biurku.
Tomasz ma dla Was też wspaniały prezent!
Zaprosimy zwycięzców konkursu "The best of Wellbeing at Work 2024" i poprosimy o 3 rady na skuteczność w działaniu!
Posłuchacie wskazówek od: Mobica, Contrain i CMS.
W tym panelu poznamy przepis na sukces skutecznego wdrażania wellbeingu. Od liderów w tej dziedzinie dowiem się, jakie są kluczowe elementy sukcesu i co robić, aby tego tematu w firmie nie popsuć!
Gościnie: Magdalena Sopiela | BGK, Katarzyna Rydzewska | DHL Parcel, Iwona Fijałkowska | Pekao SA
10.05.2023
9:30-16:30
Sound Garden Hotel Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa
899 zł - sprzedaż tylko do 8 maja
599 zł - sprzedaż tylko do 8 maja
dla pracowników działów HR
dla pracowników odpowiedzialnych za ludzi w firmie
dla przekonanych, że wellbeing wspiera organizacje i sprawia, że są one bardziej efektywne
dla liderów i menedżerów, którzy stawiają człowieka w centrum
dla entuzjastów wellbeingu
dla właścicieli firm, którzy zarządzają swoimi ludźmi na co dzień
BILET ONLINE CENA 190 PLN tylko do 30.11 + uczestnictwo + dostęp do nagrania 30 dni
BILET ONSITE CENA 590 PLN tylko do 30.11 + uczestnictwo na miejscu + lunch + dostęp do nagrania 30 dni
Przyłącz się i miej #pozytywnywpłw!
Kup bilet na stronie lub napisz do nas i zamów.
Odbierz e-mail z biletem i potwierdzeniem zakupu
Wskazówki i/lub link do wydarzenia wyślemy Ci 2 dni przed wydarzeniem.
Bądź z nami 4 grudnia i daj się zainspirować!
Wellbeing warto robić, a nie tylko o tym mówić.
AON & IPSOS Global Wellbeing Survey 2022/2023
A Twoja firma co myśli o wellbeingu?
Na jakim jesteście etapie?
Kontakt:
Agnieszka Czerkawska
konferencja@wellbeinginstitute.com.pl
mobile: 509 422 477
Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener
Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.
Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.
Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.
Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.
Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.
Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer
Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.
Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.
Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych
Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.
Departament Strategii HR
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.
Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.
Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®
Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.
Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.
Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.
Kierownik ds. Programów Pracowniczych
Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.
Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.
Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.
Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes
Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.
Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych.
Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.
Trenerka, doradczyni, project leader
Na co dzień prowadzi działania doradcze w zakresie budowania strategii wellbeingowych, uczestniczy w procesach certyfikacyjnych Wellbeing Leader, prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji wellbeingowych. Swoje działania szczególnie kieruje do managerów i osób przygotowujących się do pełnienia tej roli.
Absolwentka kierunków: Zarządzanie w ochronie zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego, Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a także studiów podyplomowych na kierunku Coaching Profesjonalny w ALK.
Przez ponad 15 lat realizowała się zawodowo w branży medycznej, gdzie pełniła funkcje managerskie i zarządcze obiektów medycznych oraz wellness & spa.
We wszystkich działaniach stawia człowieka w centrum. Szczególnie interesuje się tematyką związaną z dobrostanem w wymiarze osobistym i zawodowym.
Prywatnie partnerka i mama dwójki dzieci. Uwielbia podróżować na skuterze i tańczyć.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart