Pakiet Wellbeingowego Lidera

Beata Kuler

Z wielkim zaangażowaniem realizuje osobistą pasję rozwijania i inspirowania ludzi. Na początku swojej drogi zawodowej wspierała HR w DeLaval Operations  potem jako Szef Zarządzania Personelem w DONAKO  we Wrocławiu  z sukcesem stworzyła i realizowała politykę personalną. Od 2013 pracuje w  IKEA Industry Zbąszynek  zatrudniającej blisko 3500 pracowników, jako Dyrektor Personalny.  Obecnie wraz z zespołem  HR Bussines Partnerów i specjalistów dla 6 fabryk realizuje rozmaite projekty skupione na rozwoju i budowaniu zaangażowania pracowników: m.in. Programy Talent, Plany sukcesji, Akademie Przywództwa, program atrakcyjnych benefitów, badanie satysfakcji pracowników.

Olga Szepelak-Denes

Menedżer, wykładowca oraz innowator idei Wellbeing w praktyce. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie Microsoft, a od ponad 6 lat związana z OpsTalent, którego strukturę współtworzyła od podstaw. Potrafi budować silne zespoły i długofalowe relacje oparte na wzajemnym szacunku i poczuciu więzi, czego dowodem jest zdobycie przez OpsTalent w 2017r. – jako jedyna polska firma – prestiżowej nagrody międzynarodowej organizacji ECCCSA w kategorii „Employer of the Year- The Best Place to Work”. W OpsTalent jako dyrektor personalny oraz operacyjny dba o promowanie Wellbeingu poprzez wspieranie pracowniczych inicjatyw oraz kreowanie nowych rozwiązań w zgodzie z firmowymi wartościami 5H. Ponadto w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu prowadzi zajęcia ze studentami, ma wkład w książkę “Wellbeing w organizacji”. W wywiadzie Olga zdradzi w jaki sposób zmierzyć coś co na pierwszy rzut oka jest niemierzalne, czyli poziom dobrostanu pracowników.

Michał Gałyński 

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami kierowników i pracowników w takich Firmach jak AmRest, Hennes & Mauritz, North Food Polska S.A. Aktualnie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii North Food Polska S.A. Zapewnia optymalne funkcjonowanie struktury kierowniczej i pracowniczej oraz projektuje i wdraża rozwiązania operacyjne i systemy szkoleniowe w sieci restauracji. Twórca systemu motywacyjnego dla grupy ponad 4500 pracowników oraz licznych programów w obszarze customer experience. Absolwent Zarządzania Zespołami Ludzkimi oraz Doradztwa i Coachingu.