Cel szkolenia WELLBEING HR MASTERCLASS

Celem szkolenia
WELLBEING HR MASTERCLASS
jest pomoc w zbudowaniu lub w rozwoju
programu wellbeingowego w Twojej organizacji
zgodnie z Twoimi aktualnymi potrzebami.

WIEDZA ORAZ SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA

Ta akademia jest dla Ciebie jeżeli:

  • wiesz, że to już najwyższy czas postawić na wellbeing jako filar zdrowej kultury organizacyjnej

  • szukasz sposobu na wzrost zaangażowania swoich pracowników

  • potrzebujesz rozwiązań, które nastawione są na wzrost jakości zarządzania employee experience, co przekłada się na skuteczność
  • chcesz wiedzieć jak poprawić wskaźniki rotacji, absencji, retencji i poziomu oraz utrzymać zaangażowanych i efektywnych pracowników
  • Twoja organizacji potrzebuje rozwiązań systemowych, które zbudują kulturę organizacyjną na fundamentach wellbeingu

CENA AKADEMII

PROMOCYJNA DO 10 LISTOPADA

1.890 PLN

+ BONUS o wartości 700 PLN
“KONSULTACJA INDYWIDUALNA”

CENA PO 10 LISTOPADA

2.390 PLN

ZAPISZ SIĘ TERAZ

Zakres tematyczny AKADEMII MASTERCLASS on-line

  • Zdefiniowanie wellbeingu dla mojej organizacji

  • Określenie wizji i celów wellbeingowych

  • Audyt potrzeb i stanu organizacji pod kątem rozwoju wellbeingu w 6 kluczowych obszarach

  • Typowanie kluczowych obszarów zmiany lub rozwoju

  • Identyfikacja słabych i mocnych stron we wdrożeniu wellbeingu w Twojej organizacji

  • Wskaźniki sukcesu we wdrożeniu

  • Budowanie prototypu i decyzje o wdrożeniu

  • Tworzenie planu działania

  • CASE STUDY I PRAKTYKA WDROŻENIOWA

CO ZYSKASZ dzięki akademii?

  • Przygotujesz organizację do wdrożenia wellbeingu

  • Zbudujesz plan działania programu wellbeingowego i system wdrożenia

  • Dostaniesz praktyczne rozwiązania, które pochodzą ze świadomych i skutecznych organizacji

  • Sprawisz, że wellbeing i jego pozytywne skutki w Twojej organizacji staną się faktem!

DLA KOGO jest akademia?

  • dla pracowników działów HR

  • dla pracowników odpowiedzialnych za zasoby ludzkie

  • dla przekonanych, że wellbeing wspiera organizacje i sprawia, że są one bardziej efektywne

  • dla liderów i menedżerów, którzy stawiają człowieka w centrum

  • dla entuzjastów wellbeingu

  • dla pracowników działów HR

KTO PROWADZI szkolenie on-line?

AGNIESZKA CZERKAWSKA

Co-founder, Chief Executive Officer

Pomysłodawca i współzałożycielka Wellbeing Institute. Propagatorka wellbeingu oraz psychologii pozytywnej, lider, coach, trener, przedsiębiorca.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych Wellbeing w organizacji. Pomysłodawca i organizator ogólnopolskich konferencji WELLBEING W PRAKTYCE, poświęconych dobrostanowi psychofizycznemu pracowników.
Autorka publikacji o tematyce wellbeingu, szczęścia, pozytywności oraz zastosowania psychologii pozytywnej w praktyce opublikowanych m.in. w Personelu Plus, Personelu&Zarządzanie, Strefie Biznesu, Miesięczniku Benefit, książce Wellbeing w organizacji wydawnictwa Infor.

Od 2008 roku związana z biznesem, prowadzi firmy consultingowe, w których doradzała setkom firm i realizowała projekty inwestycyjno-rozwojowe.

W pracy łączy wiedzę i doświadczenie z zakresu coachingu, psychologii pozytywnej, neuronauki oraz mindfulness.

Wellbeing to moja pasja i styl życia, jest dla mnie holistycznym podejściem do człowieka i jego potrzeb psychicznych, fizycznych i duchowych, dającym mu radość, spełnienie, witalność i zdrowie. 

Jestem szczęściarą z wyboru, a moją osobistą misją jest podnoszenie poziomu wellbeingu, szczęścia i pozytywności ludzi zarówno w życiu prywatnym jak i w pracy.

AGATA PELC

Chief Managing Director

Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute. Na co dzień dba o realizację strategii instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów.

Trener biznesu, wykładowca studiów podyplomowych Wellbeing w organizacji, doradca i praktyk, który towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 15 lat. W tym czasie zdobyła doświadczenie w pracy z małymi przedsiębiorcami i korporacjami. Od lat pomaga w zakresie maksymalizacji osobistego potencjału w zgodzie ze sobą opierając się na psychologii pozytywnej, mindfulnessie i metodzie Kaizen.

Jej pasją stało się wspieranie biznesu w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o wartości, ze szczególnym naciskiem na poczucie dobrostanu ludzi, którzy te organizacje tworzą. Wierzy, że nadszedł najwyższy czas, aby organizacje postawiły w centrum człowieka.

Specjalizuje się w tworzeniu programów wellbeingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów wellbeingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę opartą o wartości.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.

“WSPIERAM LUDZI, BO SĄ WYJĄTKOWI. WSPIERAM ORGANIZACJE, BO TWORZĄ JE LUDZIE.
Podejście wellbeingowe pozwala spojrzeć na wszystkie aspekty życia człowieka i pomóc mu w osiągnięciu równowagi. Dzięki temu jego efektywność osobista rośnie. Organizacja, która wspiera wellbeing osobisty rośnie w siłę, dzięki sile ludzi.”

GOŚĆ SPECJALNY AKADEMII

BEATA KULER

Dyrektor Personalny Ikea Industry

Z wielkim zaangażowaniem realizuje osobistą pasję rozwijania i inspirowania ludzi. Kreuje i prowadzi działania z zakresu rozwoju przywództwa liderów.

Na początku swojej drogi zawodowej wspierała HR w DeLaval Operations potem jako Szef Zarządzania Personelem w DONAKO we Wrocławiu z sukcesem stworzyła i realizowała politykę personalną. Od 2013 pracuje w IKEA Industry Zbąszynek zatrudniającej blisko 3500 pracowników, jako Dyrektor Personalny. Obecnie wraz z zespołem  HR Bussines Partnerów i specjalistów dla 6 fabryk realizuje rozmaite projekty skupione na rozwoju i budowaniu zaangażowania pracowników: m.in. Programy Talent, Plany sukcesji, Akademie Przywództwa, program atrakcyjnych benefitów, badanie satysfakcji pracowników.  Osobiście kreuje i prowadzi działania z zakresu rozwoju przywództwa liderów.  Wszystkie działania skupione są także wokół wizji „Tworzenie lepszych warunków życia, na co dzień dla wielu ludzi” i wartości, czyli budowanie zdrowego, wspierającego i zaangażowanego środowiska pracy.

„Uważam, że HRowiec to nie jest zwykły zawód tylko misja do wykonania. Misja zmieniania ludzi, odkrywania ich ukrytych talentów, osiągania sukcesów, odkrywania, że praca może być spełnieniem.  Właściwe zarządzanie zasobami ludzkimi to pozytywna siła napędowa organizacji, właściwe prowadzona buduje przewagę konkurencyjną każdej organizacji, zmienia ją na lepsze, pomaga prowadzić ludzki biznes z sukcesem”.

ZAPISZ SIĘ DO AKADEMII

Zapisz się na II edycję akademii online
Wellbeing HR MASTERCLASS 2019

Wypełniając ten formularz rezerwujesz swoje miejsce.

  • KROK 1: Wypełnij formularz zgłoszenia on-line

  • KROK 2: Odbierz e-mail ze szczegółowym opisem kolejnych kroków.

  • KROK 3:  Opłać Akademię zgodnie z wytycznymi w mailu.

LUB

ZADZWOŃ I DOPYTAJ O SZCZEGÓŁY

Osoba kontaktowa: Halina Sroczyńska
Telefon: + 48 791 59 88 88
E-mail: h.sroczynska@wellbeinginstitute.com.pl