Pełnowartościowy obiad, zwłaszcza w pracy, kiedy potrzebujemy najwięcej energii, wydaje się czymś oczywistym. W rzeczywistości niewielki procent pracujących Polaków odżywia się regularnie. Stworzyliśmy Lunching, aby umożliwić pracownikom łatwy dostęp do posiłków każdego dnia bez kosztów dostawy z wyborem z wielu restauracji . Pracodawcom dajemy z kolei możliwość dofinansowania tych posiłków w bardzo prosty sposób. Bez względu na model współpracy (z dofinansowaniem lub bez) najważniejsze jest, aby ludzie jedli, codziennie, zdrowo, w godzinach pracy” – mówi Łukasz Pawlik, CEO Lunching.pl.

Firma Lunching pl. Oferuje swoim klientom dostarczanie lunchu do pracy. W tym celu stworzyła stronę internetową i aplikację do zamawiania posiłku. „Prosto, szybko i przyjemnie” –  tak w skrócie można powiedzieć o tej usłudze. 

Wellbeing Institute przyznaje firmie Lunching.pl Certyfikat Wellbeing Quality, który potwierdza pozytywny wpływ na podnoszenie poziomu wellbeingu ludzi i organizacji, w szczególności w dwóch obszarach:

  1. SYSTEMY I PROCESY – Lunching.pl oferuje gotowy system logistyki zamawiania posiłku do pracy. Usprawnia to zamawianie lunchu do pracy przez pracownika, a pracodawcy dostarcza gotowy i atrakcyjny, łatwy do rozliczenia benefit.
  2. ZDROWIE – za codzienne umożliwienie zjedzenia oraz dostarczenie lunchu do pracy. Wypracowanie autorskiej metody zamawiania posiłku, która buduje i utrwala nawyk zamawiania posiłku bez presji czasu i głodu.

Firma Lunching.pl oferuje usługę w postaci gotowego SYSTEMU OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ ZAMAWIANIA LUNCHU DO PRACY. Obejmuje on: proces planowania, zamawiania, realizowania, dostarczania i opłacania gotowego produktu z restauracji do miejsca pracy za pomocą łatwo dostępnej aplikacji lub strony internetowej.

Ten gotowy produkt umożliwia pracodawcom łatwe zapewnienie dostępu do posiłków dla ich pracowników. Jest to PROSTY i WARTOŚCIOWY BENEFIT. Działa zarówno gdy firma organizuje, finansuje lub współfinansuje posiłki dla pracowników oraz gdy firma nie uczestniczy w zapewnianiu posiłków, ale chciałaby dać pracownikom możliwość skorzystania z szerokiej oferty, w atrakcyjnej cenie, bez kosztów dostawy.

Można powiedzieć, że Lunching jest wirtualną stołówką firmy z menu dobranym specjalnie dla klienta spośród oferty lokalnych restauracji i firm cateringowych.

Oznacza to, że pracodawca i pracownik ma szansę podnieść swój poziom wellbeingu w obszarze SYSTEMY I PROCESY  w modelu 6 obszarów wellbeingu w organizacji.

Strona internetowa i aplikacja, jako intuicyjne, czytelne i rzetelne narzędzie jest tylko jednym z elementów systemu. Firma organizuje i zapewnia licznych restauratorów i firmy cateringowe. Nie musimy osobno szukać i przeglądać ich menu na indywidualnych stronach internetowych. Wszystko już jest w Lunching.pl. Jako klienci nie musimy się też martwić dostawą, opłata za dostawę czy minimalna kwota zamówienia. Te utrudnienia już nas omijają. Za to dostęp do szerokiego menu w jednym miejscu, z podanymi godzinami dostawy zaspakajają nasze codzienne apetyty i idealnie dopasowują się do organizacji dnia w pracy.

Firma w trosce o klienta osobiście sprawdza dostawców i w sytuacjach niezgodności realizacji zamówienia sama rozwiązuje temat wniesionej reklamacji. Dba również o środowisko. Wycofała z usługi standardowe zaopatrzenie w  plastikowe sztućce i już planuje w tym roku wprowadzić opakowania biodegradowalne.

Kolejną, jakże ułatwiającą realizację zamówienia, korzyścią jest forma płatności. Stworzony wirtualny portfel pozwala na płatność raz w tygodniu i to bezgotówkowo.

Podsumowując te działania nie da się nie zauważyć, że Lunching.pl zajmuję się całą logistyką zamawiania lunchu do pracy.

Opisany wyżej system lunchowy jest tak skonstruowany, że w dowolnym momencie pracodawca może go dofinansować. Korzystając z całej logistyki w zamawianiu lunchu do pracy jaką oferuje Lunching.pl zyskuje gotowy i atrakcyjny benefit dla swoich pracowników. Z jednej strony jest to benefit, który pracownik dostaje w godzinach pracy, a inwestycja w zdrowie jest dowodem troski pracodawcy o pracownika. Z drugiej zaś, pracodawca otrzymuje prosty w obsłudze i gotowy benefit, który nie angażuje już w tak dużym stopniu jego działu administracyjnego, czy HR.

Rozwiązanie Lunching.pl wpływa na podnoszenie poziomu wellbeingu ludzi i organizacji poprzez budowanie i utrwalanie pozytywnych nawyków żywieniowych w pracy, a tym samym wpływa na wzmocnienie propozycji wartości dla pracowników w obszarze ZDROWIA w modelu 6 obszarów wellbeingu w organizacji.

Składowe propozycji wartości:

  • Budowanie nawyku jedzenia ciepłego posiłku w pracy
  • Dbałość o zdrowie i dobre odżywienie
  • Dbałość o samopoczucie
  • Wzmocnienie efektywności w pracy dzięki temu, że dba o poziom energii
  • Wzmocnienie poczucia, że jest zaopiekowany przez pracodawcę.

Ogromnym atutem Lunching.pl jest wypracowanie autorskiej metody organizacji zamawiania posiłku do godziny 10.45. Codziennie firma wysyła swoim klientom przypomnienie o zamówieniu lunchu. Informacja przychodzi wskazanym komunikatorem. Może to być mail, sms czy messenger. Najważniejszy tu jest fakt budowania i utrwalania nawyku myślenia o posiłku, gdy nie jest się jeszcze głodnym i nie ma pośpiechu. Te dwie rzeczy wpływają na świadome podejmowanie decyzji o tym co, kiedy i ile się zje, a w konsekwencji o zdrowiu. Nie pomija się posiłku, ani nie zastępuje go jedzeniem niskowartościowym. A to z kolei nie generuje w przyszłości problemów zdrowotnych.

Lunching.pl przeszedł pomyślnie pełen proces certyfikacji w Wellbeing Institute – spełniając kryterium oceny, czyli „pozytywny wpływ na podniesienie poziomu wellbeing pracownika” w szczególności w obszarach: ZDROWIE oraz SYSTEMY I PROCESY.

Linki:

  1. https://www.lunching.pl/pl/
  2. Artykuł: „Lunch z dopłatą pracodawcy” Anny Bełcik, Puls Biznesu, 16.02.2020 r. https://www.pb.pl/lunch-z-doplata-pracodawcy-982567