Certyfikat Wellbeing Quality dla CulinaryOn

Firma CulinaryOn oferuje produkt i usługę w postaci STUDIA KULINARNEGO, które oferuje UNIKATOWE WYDARZENIA ORGANIZOWANE „POD KLUCZ”. Celem wydarzeń jest wzmacnianie więzi i relacji w zespole, pogłębianie dobrych praktyk współpracy oraz integracja zespołów.  CulinaryOn realizuje swe działania poprzez:

  1. ZGRANY I PROFESJONALNY ZESPÓŁ – wysokiej klasy profesjonaliści z pasją i zaangażowaniem, 
  2. KLIMATYCZNE I MOBILNE MIEJSCE – nowoczesne studio, które jest przestrzenią do spędzania wspólnie czasu w trakcie wydarzenia, ale także do wykorzystania jako miejsce do pracy, szkoleń, które łatwo dopasować do potrzeb ludzi i organizacji
  3. GOTOWE i SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA PRODUKTOWE  formuły produktowe, np.: PaintOn, WineOn, Pasta Party, dopasowanie do klienta zgodnie z wartościami firmy (formuła EPIC) oraz testowanie produktów.

Dzięki tak kompleksowemu podejściu do organizacji i realizacji eventu, CulinaryOn to przede wszystkim swoisty „kulinarny Disneyland”, który łączy kuchnię, rozrywkę, sztukę i edukację na najwyższym, światowym poziomie. W takiej atmosferze, „CulinaryOn-owej” atmosferze, jak nazywa to zespół, stworzone są sprzyjające warunki do podnoszenia poziomu wellbeingu ludzi i organizacji w obszarze RELACJI w modelu 6 obszarów wellbeingu Wellbeing Institute.

Przybyłem, zobaczyłem, spróbowałem i moje kubki smakowe oniemiały, a zmysł networkingu otworzył się na nowych ludzi!”- to tylko jedna z bardzo wielu opinii na temat eventu zorganizowanego przez CulinaryOn. Inni uczestnicy opisywali to doświadczenie jako fajną koncepcje imprezy biznesowej, oryginalny pomysł na integrację zespołu, a przede wszystkim wyśmienitą ucztę. Wiele osób doceniło niesamowitą atmosferę towarzyszącą świetnej zabawie.

CulinaryOn realizuje „pod klucz” spersonalizowane eventy kulinarne w pięciu lokalizacjach: Moskwa, Singapur, Bukareszt, Petersburg oraz Warszawa. Firma rozpoczęła działalność od integracji zespołów wokół gotowania, ale jej kolejnymi etapami rozwoju było poszerzenie oferty o inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym. CulinaryOn to nie restauracja ani akademia gotowania. To miejsce, które jest odpowiedzią na zaciekawienie doświadczeniami nie tylko kulinarnymi, chęcią poznawania i testowania smaków, ale też próbowania rzeczy na innych płaszczyznach. To miejsce gdzie właśnie: doznawać, doświadczać, budować, poznawać jest priorytetem, jest ponad towarem czy produktem gotowym w restauracji. Firma przeskoczyła kulinarny trend „zrób to sam” i proponuje „zróbmy to razem”. To „razem” jest początkiem i podstawą RELACJI. Wyróżnikiem tych spotkań jest integracja i zaangażowanie w nowym stylu oraz „CulinaryOn-owa atmosfera” – jak to mówi zespół. Wszyscy uczestnicy kulinarnego spotkania są włączani do zabawy i współpracy by razem w rytmach muzyki ugotować coś smacznego, zaskakująco prostego, a efektownego. Dobra atmosfera, która jest najbardziej podkreślanym kryterium ocen, trwa od powitania do ostatniego gościa. Jest to spotkanie, które na długo pozostaje w pamięci, a nawet chce się wrócić i polecić innym.

Na osiągniecie takiego celu wpływa kilka czynników.

Po pierwsze zespół. Tworzą go profesjonaliści, którzy nie tylko spełniają wymogi formalne stanowiska, ale przede wszystkim pracują z pasją i zaangażowaniem. Przez cały czas trwania eventu budują atmosferę zabawy, zawsze są uśmiechnięci i pomocni. Każde wydarzenie realizuje zespół, którego liderem jest szef kuchni. Współpracuje on z sous chefem, barmanem, managerem imprezy, animatorem spotkania i ekipą, która dba o czystość i porządek podczas całego spotkania. Na imprezie również nie zabraknie fotografa. Pracują na przygotowanych, wypracowanych i sprawdzonych scenariuszach.

Każdy z zespołu jest członkiem wielkiej, międzynarodowej rodziny CulinaryOn. Widać w ich pracy, że kierują się formułą EPIC. To wartości firmy: ENGAGEMENT – zaangażowanie, PRIDE – duma, INSIGHT – odkrywanie, CONNECTION – połączenie. Zaangażowanie – to jest to coś co rzuca się w oczy od samego powitania. Każdy jest oddany i skupiony na swojej pracy, nie zapominając przy tym o szczerym uśmiechu i życzliwości dla siebie wzajemnie i gości. Jako zespół mają też umiejętność angażowania wszystkich uczestników wydarzenia w zabawę, bez względu na relacje, zawód czy wiek. Każdy z pracowników ma wysoki poziom świadomości i  odpowiedzialności za swoją część pracy, która odpowiada za sukces całego przedsięwzięcia. Buduje to poczucie wpływu na wynik i zaangażowanie. Daje poczucie dumy z przynależności do grupy i z efektów pracy. Te wszystkie wyżej wymienione wartości skutecznie motywują do dalszego rozwoju osobistego jak też organizacji.  Łączenie doświadczeń i odkrywania innych możliwości wykreowało miejsce gdzie kuchnia łączy sztukę i edukacje.

Po drugie to miejsce. Od wejścia wita nas bardzo przytulne, a zarazem nowoczesne i eleganckie wnętrze. Kolorystyka i wystrój z apetytem zaprasza do przygody. A organizacja stanowisk pracy sugeruje, że gotowanie może być proste i przyjemne. Uzupełnieniem tego obrazu są uczestnicy ubrani w kolorowe fartuszki z logo CulinaryOn. Do dyspozycji gości jest 600 m2  przemyślanej przestrzeni kulinarnej, która może pomieścić aż 200 osób. Innowacyjna aranżacja, gdzie może być jedno duże studio lub 3 mniejsze, w tym jedno może być salą konferencyjną.

Po trzecie to realizacja. CulinaryOn ma autorski projekt EVENT PROMO. Klient ma możliwość uczestniczyć bezpłatnie w wydarzeniu i osobiście poznać formułę spotkania, miejsce, zespół i scenariusz. Po takim spotkaniu razem z Sales Managerem omawia swoje potrzeby i oczekiwania. Dopiero wtedy jest przygotowywana spersonalizowana oferta na event. Klient wybiera z licznych propozycji zestawów swoje menu. W całej ofercie CulinaryOn posiada ponad 300 dań z różnych kuchni świata. Jedzenie przygotowywane podczas spotkania to zawsze 3 dania, które są pyszne, zaskakujące prostotą w ich przygotowaniu i zwieńczone niespodzianką np. pokazem kuchni molekularnej. Następnie dobiera dodatkowe aktywności spośród dostępnych, tak by uzyskać gotowy scenariusz wydarzenia. Możliwości łączenia menu i aktywności są nieograniczone, dlatego też każdy event jest wyjątkowy i  zawsze realizowany „pod klucz” zgodnie z ustaleniami.

Korzyści z integracji w tym nowym stylu też jest kilka.

To wspólne doświadczanie i spędzanie czasu w formule zaproponowanej przez CulianryOn daje możliwość podnoszenia jakości doświadczeń pracowników oraz jest ciekawą propozycją w zakresie wzmacniania propozycji wartości w organizacji w obszarze RELACJI, w modelu 6 obszarów wellbeingu w organizacji.

Relacje budowane są w miłej atmosferze w oparciu o zaufanie i współpracę. Pozytywna komunikacja, wesoła i radosna wspiera członków zespołu. Każdy wybiera i sam decyduje co chce robić, przez co ma dopasowane do siebie zadanie, czuje odpowiedzialność za jego wykonanie i za efekt końcowy. Wszyscy jasną widzą, że ich praca cząstkowa ma wpływ na prace zespołu i jego wynik. Oryginalne doświadczenie prozaicznej czynności, jaką jest gotowanie, może inspirować do szukania nowych rozwiązań lub dać początek rozwoju na innej  płaszczyźnie.

Taka integracja w nietypowym, ale inspirującym stylu tworzy idealne warunki do dalszej pracy, pozostawiając za sobą masę świetnych wspomnień. Niezapomniane emocje i nowe relacje, które w przyszłości na pewno zaowocują jeszcze lepszą współpracą.

Nagranie:

Wywiad Agaty Pelc – dyrektor zarządzającej Wellbeing Institute z Angelika Iwanow – Senior HR Manager w CulinaryOn Warsaw

Linki do artykułów:

  1. Artykuł: “Kuchenne studia wyrosną nie tylko w Polsce. Wywiad z Giulio D’Erme, współzałożycielem CulinaryOn – Cezary Szczepański, My Company Polska, 28.11.2019, https://mycompanypolska.pl/artykul/3554/kuchenne-studia-wyrosna-nie-tylko-w-polsce-wywiad-z-giulio-derme-wspolzalozycielem-culinaryon
  2. Artykuł: “CulinaryOn – międzynarodowy kulinarny Disneyland już otwarty” – Kuchnia.wp.pl, 6.11.2019, https://kuchnia.wp.pl/culinaryon-miedzynarodowy-kulinarny-disneyland-juz-otwarty-6443147367385217a
  3. Artykuł: “Luca Guardino i Tomasz Królikowski zapraszają do CulinaryOn” – Horecatrends.pl, 9.10.2019, https://www.horecatrends.pl/trendy/119/luca_guardino_i_tomasz_krolikowski_zapraszaja_do_culinaryon,2978.html
  4. Artykuł: EPIC-CulinaryON – nowatorski format eventów podbija rynki świata. Firma właśnie otwiera swoje studia w Warszawie! – Business Journal, 1.10.2019, https://businessjournal.pl/epic-culinaryon-nowatorski-format-eventow-podbija-rynki-swiata-firma-wlasnie-otwiera-swoje-studia-w-warszawie/
  5. Artykuł: “Kulinarny team building w CulinaryOn – od września również w Warszawie!” – 28.08.2019, https://www.horecabc.pl/kulinarny-team-building-w-culinaryon/
  6. Artykuł: “CulinaryOn zadebiutuje w Polsce już we wrześniu”  – Milena Kaszuba – Janus, Horecanet.pl, 13.08.2019 r. http://www.horecanet.pl/culinaryon-zadebiutuje-w-polsce-juz-we-wrzesniu/ , (załącznik nr )
  7. Artykuł: „CulinaryOn pichci sobie przyczółek” – Michalina Szczepańska, Puls Biznesu, 25.07.2019, https://www.pb.pl/culinaryon-pichci-sobie-przyczolek-966731