REKRUTACJA

Asystent/ka = “PRAWA RĘKA”

Tak, poszukuję Ciebie jeśli chcesz wesprzeć mnie w codziennej pracy. Jestem dyrektorem zarządzającym, trenerem i doradcą, ale przede wszystkim pozytywnym człowiekiem. Aby dobrze nam się współdziałało potrzebuję Twojej:

  • Odpowiedzialności – działasz tak, że widać, że Ci zależy i że to Twoje sprawy
  • Pozytywności – uśmiech i przekonanie, że „wszystko jest możliwe”
  • Proaktywności – jak widzisz, że „coś” trzeba zrobić, to robisz
  • Jakości – lubisz, gdy rzeczy wykonane są dobrze, a nawet lepiej niż to, co umówione.
  • Kreatywności – jak coś nie działa, to wymyślisz coś, żeby działało. Pomysły zawsze mile widziane.
  • Energii – cóż, ja mam jej dużo, więc będzie Ci łatwiej J
  • Asertywności – przyda się, bo to dobrze mieć swoje zdanie, a ja nie zawsze wszystko wiem najlepiej 😉
  • Skuteczności – rzeczy po prostu mają być zrobione
  • Samodzielności

Styl pracy ze mną?

  • Liczy się dla mnie efekt końcowy, nie będę Cię kontrolować, ale możesz liczyć na wsparcie i konsultacje, gdy nie wiesz jak dojść do celu
  • Projekt jest Twój, więc traktuj go tak
  • Bywa, że działamy pod presją czasu, a reakcje muszą być natychmiastowe
  • Ciągle się rozwijamy, szukamy, sprawdzamy, testujemy
  • Działamy z energią, ale Ty bardziej metodycznie, bo ja bardzo elastycznie 😉

TWOJE ZADANIA

Potrzebuję Cię, jako moje wsparcie w codziennym działaniu, głównie pod kątem pracy operacyjnej, przede wszystkim:

Twoje zadania

Obsługa klienta:

  • Obsługa skrzynki emailowej i kontakt z klientami
  • Organizacja spotkań biznesowych – pilnowanie mojego kalendarza
  • Pisanie pism lub ofert dla klientów,
  • Wsparcie w realizacji projektów i codziennej organizacji pracy,

Obsługa mediów:

  • Tworzenie grafik i reklam na Facebooku,
  • Obsługa stron internetowych na WordPressie,
  • Działania w Social Mediach: tworzenie i moderacja postów i komentarzy,
  • Tworzenie newslettera w GetResponse

DLA KOGO jest ta praca?

Twoje umiejętności i doświadczenie

  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Znajomość social mediów: facebook, linkedin, instagram
  • Tworzenie projektów na platformie Canva lub programu graficznego
  • Znajomość tematów wellbeingu, w tym zarządzania, HR
  • Sprawne poruszanie się po platformach typu Zoom, ClickMeeting itp.
  • Obsługa newsletterów (np. GetResponse)
  • Szybkość w uczeniu się
  • Tworzenie dobrych tekstów
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na tym stanowisku
  • Znajomość tematów wellbeingu, w tym zarządzania, HR
  • Uwaga: nie masz doświadczenia w pracy jako asystent/ka, ale umiesz wszystko powyższe i wiesz, że do tego się nadajesz, też się zgłoś!

Co otrzymasz?

Rodzaj zatrudnienia: Praca zdalna (czasem na mieście ;), współpraca B2B
Czas pracy: Na początku pracę w wymiarze 30-40h w miesiącu w miarę elastycznie 🙂
Wynagrodzenie: Indywidualnie uzgodnimy Twoje wynagrodzenie.
Miejsce pracy: Najlepiej Warszawa, bo czasem chciałabym Cię zabrać na kawę 😉
ROZWÓJ i DOSTĘP DO SZKOLEŃ jeżeli TYLKO tego potrzebujesz!

Kim jestem?

AGATA PELC

Chief Managing Director

Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute. Na co dzień dba o realizację strategii instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów.

Trener biznesu, wykładowca studiów podyplomowych Wellbeing w organizacji, doradca i praktyk, który towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 15 lat. W tym czasie zdobyła doświadczenie w pracy z małymi przedsiębiorcami i korporacjami. Od lat pomaga w zakresie maksymalizacji osobistego potencjału w zgodzie ze sobą opierając się na psychologii pozytywnej, mindfulnessie i metodzie Kaizen.

Jej pasją stało się wspieranie biznesu w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o wartości, ze szczególnym naciskiem na poczucie dobrostanu ludzi, którzy te organizacje tworzą. Wierzy, że nadszedł najwyższy czas, aby organizacje postawiły w centrum człowieka.

Specjalizuje się w tworzeniu programów wellbeingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów wellbeingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę opartą o wartości.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.

“WSPIERAM LUDZI, BO SĄ WYJĄTKOWI. WSPIERAM ORGANIZACJE, BO TWORZĄ JE LUDZIE.
Podejście wellbeingowe pozwala spojrzeć na wszystkie aspekty życia człowieka i pomóc mu w osiągnięciu równowagi. Dzięki temu jego efektywność osobista rośnie. Organizacja, która wspiera wellbeing osobisty rośnie w siłę, dzięki sile ludzi.”

PROCEDURA REKRUTACJI

Proces rekrutacji wygląda tak:

  • Wyślij mi swoją kandydaturę.
  • Potrzebuję Cię poznać.
  • Forma zgłoszenia dowolna (prezentacja mile widziana lub link do strony) napisz: kim jesteś, dlaczego lubisz być „prawą ręką” oraz co jest dla Ciebie najważniejsze we współpracy i wskaż oczekiwaną stawkę godzinową.
  • Po przesłaniu zgłoszenia z wybranymi osobami umawiam się na rozmowę online na ok.1h, dam Ci praktyczny przykład do omówienia, sprawdzimy, czy jest chemia między nami.
  • Ponieważ potrzebuję jednej “prawej ręki”, to mogę wybrać tylko jedną osobę, ale odpowiem na każde zgłoszenie.

Gdzie się zgłosić?

Wyślij swoje zgłoszenie bezpośrednio do mnie, czyli na e-mail: a.pelc@wellbeinginstitute.com.pl

Na zgłoszenia czekam do 10 lutego. Bardzo, bardzo Cię potrzebuję 🙂