Skip links

Termin

01.04.2022

Trener

Anna Dziadkowiec

Czas trwania:

10:00 – 14:00

Cena:

249 zł przedsprzedaż / 349 zł

Idea szkolenia - dla kogo? jakie kompetencje rozwija?

Szkolenie dedykowane jest Office Managerom, Facility Managerom, pracownikom działu Administracji, HR, Komunikacji wewnętrznej oraz wszystkim tym, którym bliska jest idea tworzenia dobrego i wspierającego miejsca pracy, zwłaszcza w hybrydowej rzeczywistości.

Szkolenie ma pomóc uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę uczestników na temat tworzenia i zarządzania hybrydowym miejscem pracy z bardzo praktycznej perspektywy. Główną ideą jest uważne przyjrzenie się swojemu otoczeniu pracy i zainspirowanie do dalszych działań.

Well

W trakcie szkolenia będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytanie:

Czym właściwie

jest workplace?

Jak zarządzać biurem

by nie zapomnieć o wszystkich jego użytkownikach?

O co należy zadbać

w czasach hybrydowej pracy?

Czym jest

wellbeingowe miejsce pracy?

Program szkolenia

Podstawowe pojęcia workplace’owe

Biuro w czasach hybrydy – czym jest i jak się zmienia?

Workplace Change Management – narzędzia i dobre praktyki

Workplace oparty o wellbeing i potrzeby pracownika

Korzyści dla uczestnika

uporządkowanie wiedzy

na temat hybrydowego miejsca pracy

praktyczna wiedza

poparta licznymi projektami i działaniami

poznanie wyzwań

i dobrych praktyk z innych firm

inspiracja

do dalszego działania

Korzyści dla organizacji

wyposażenie uczestnik

w praktyczną wiedzę, która przełoży się na codziennie działania

poznanie dobrych

praktyk przodujących firm

poznanie różnorodnych

narzędzi do zarządzania i tworzenia hybrydowego miejsca pracy

wzmocnienie kompetencji

uczestnika do bardziej świadomego i efektywnego działania na rzecz firmy

Kto prowadzi?

Socjolog, Chief Wellbeing Officer, trener oraz badacz z zamiłowania i doświadczenia.
W swojej karierze współpracowała z różnymi agencjami badawczymi oraz z firmą Nowy Styl, gdzie realizowała workplace’owe projekty dla klientów. Obecnie współprowadzi firmę doradczą Workplace Team.
Zajmuje się popularyzacją badań społecznych na potrzeby biznesu oraz doradztwem w zakresie tworzenia efektywnych miejsc pracy.

Przygotowuje i współprowadzi dedykowane badania środowiska pracy, mające na celu optymalizację aranżacji przestrzeni biurowej. Wspiera klientów w procesie zarządzania zmianą.
Współautorka raportów „Czego pragną programiści?” oraz „Welcome back… to the office!”. Autorka licznych artykułów, wystąpień konferencyjnych, szkoleń oraz webinarów. Popularyzatorka wellbeingowego podejścia do miejsca pracy.

W swojej pracy najbardziej ceni kontakt z drugim człowiekiem oraz możliwość ciągłego odkrywania rzeczywistości społecznej.

ANNA DZIADKOWIEC, Senior workplace consultant

Jak się zapisać?

kup bilet on-line i do zobaczenia na szkoleniu
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Mateusz Rak

Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem i Prezes

Hitachi Energy Services

Obecnie Dyrektor Zarządzający Krakowskim Hubem Hitachi Energy I Prezes Hitachi Energy Services; przez lata Globalny Dyrektor Zakupów, ekspert w zakresie transformacji organizacji, w tym funkcji zakupowej na poziomie globalnym i lokalnym.

Z prawie 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wielowymiarowymi organizacjami, w tym zakupami strategicznymi, wdrażaniu i egzekucji strategii dla kategorii zakupowych z obszarów produkcyjnych i nieprodukcyjnych (usługi, inwestycje, CAPEX) oraz budowie, wdrażaniu i zarządzaniu centrami usług wspólnych. 

Jego głównym obszarem specjalizacji jest zarządzanie strategiczne i operacyjne, metodologia zrównoważonych, społecznie odpowiedzialnych zakupów, CSR oraz ESG w teorii i praktyce, środowisko CSRD, budowa i wdrażanie modeli rozwoju kompetencji. Prywatnie pasjonat praktyki i teorii negocjacji, wykładowca akademicki UJ, UEK oraz WSZiB.

Maria Szlachciak

Menedżerka, Liderka i Mentorka
Master Chief Wellbeing Officer

Doświadczona liderka, mentorka, ekspertka od rozwoju, zarządzania stresem, uważności i wellbeingu. Założycielka Majurty oraz certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Przez 20 lat w świecie biznesu zgłębiała tajniki skutecznego zarządzania zespołami, będąc managerką finansów w międzynarodowych korporacjach. Zdobyła tam unikalne spojrzenie na wyzwania współczesnego środowiska pracy patrząc zarówno przez pryzmat zarządu, jak i człowieka i jego potrzeb.

Obecnie prowadzi warsztaty i szkolenia dla firm oraz osób indywidualnych (w Polsce i za granicą) pokazując jak uniknąć wypalenia zawodowego, odnaleźć właściwą dla siebie ścieżkę kariery oraz życiową harmonię godząc wiele ról, które na co dzień pełnimy. Inspiruje swoimi podcastami („Drzwi do szczęścia”) oraz przeprowadza indywidualne sesje odblokowania potencjału.

Agnieszka Szpiech-Jagodzińska

Kierownik ds. Programów Pracowniczych

Grupa Eurocash

Zarządza zespołem Programów Pracowniczych w Grupie Eurocash, który zapewnia i organizuje różnego rodzaju świadczenia i benefity dla kilkunastu tysięcy pracowników.

Jest entuzjastką wellbeingu i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Pełni funkcję liderki między funkcyjnego zespołu Zarządzania Różnorodnością w Grupie Eurocash.

Angażuje się w działania promujące zdrowie, przywództwo i rozwój osobisty w środowisku zawodowym, wspiera rozwój kobiet. Aktywna w obszarze HR, wellbeing i rozwoju talentów, uczestniczy w konferencjach i warsztatach wspierających różnorodność oraz wzmacniających rolę kobiet w biznesie.

Iwona Fijałkowska

Departament Strategii HR

Bank Pekao SA

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość na Uniwersytecie Łódzkim, studiów podyplomowych w zakresie wellbeingu i zdrowia w miejscu pracy w Akademia Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.  Laureatka Srebrnego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia oraz absolwentka szkolenia Chief Wellbeing Officer Leader.

Pasjonatka zdrowego stylu życia z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez całe zawodowe życie związana z bankowością, tym od ok osiemnastu lat w obszarze HR. Przez ostatnie 5 lat zajmuje się promocją zdrowia w organizacji; inicjatorka serwisu Bierz zdrowie za rogi! w ramach którego realizowane jest badanie potrzeb i przygotowywana oferta dla pracowników zgodnie z przyjętą strategią działań prozdrowotnych.  

Katarzyna Rydzewska

Ekspert ds. wellbeing i programów pracowniczych

DHL Parcel Polska

Z organizacją związana jest od 2019 roku. Na swoim stanowisku odpowiada m.in. za projektowanie i wdrażanie programów wellbeing oraz rozwój oferty benefitowej. W dbaniu o dobrostan zawodowy i prywatny pomaga jej planowanie oraz lista zadań do zrobienia spisana w papierowym notatniku. Kasia jest również absolwentką kursów w ramach Akademii Chief Wellbeing Officer.

Karolina Żmudzka

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor IC, HRBP, Certyfikowany Trener FRIS®

Psycholog biznesu, akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu, mentor, diagnosta, terapeuta i facylitator. Certyfikowany Trener FRIS® i certyfkowany konsultant Kwestionariusza osobowości 15 FQ+ Psytech International.

Od 16 lat przeprowadza ludzi i firmy przez zmiany – zawodowe i organizacyjne. Specjalizuje się w coachingu kariery i pracy z osobami wypalonymi zawodowo – pomaga zbudować karierę wokół predyspozycji, pasji i talentów i czerpać radość z pracy. Pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi w obszarze miękkiego HR: pomaga świadomie planować zatrudnienie, projektuje programy rozwojowe i wellbeingowe, opracowuje ścieżki rozwoju kariery i talentów, rozwija strategiczne kompetencje menadżerów, buduje zespoły. Pracuje holistycznie – korzysta z metodyki coachingu i dorobku różnych podejść terapeutycznych.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” oraz wykładowca na kierunku „Menadżer XII w.” na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. 

Agata Pelc

Dyrektor Zarządzająca
Strateg, doradca, trener

Wellbeing Institute

Dyrektorka zarządzająca Wellbeing Institute, tworzy, wdraża i wspiera wdrażanie projektów wellbeingowych w organizacji celem budowania kultury dobrostanu. Stosuje rozwiązania nieszablonowe, nakierowane na potrzeby i rezultaty.

Jest współautorem koncepcji Wellbeingowej Organizacji, autorem projektu Chief Wellbeing Officer oraz twórcą narzędzi analitycznych jak Wellbeing Check Up do mierzenia poziomu wellbeingu ludzi w organizacji.

Tylko przez ostatnie 2 lata w ramach różnych inicjatyw przeszkoliła setki pracowników, przedsiębiorców, menedżerów i HR-owców z zakresu  koncepcji Wellbeingowych Organizacji, wellbeingu osobistego i work-life integration.

Jako trener, doradca i praktyk towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 18 lat. Kompetencje doradcze, trenerskie i strategiczne zdobywała współpracując z mniejszymi i większymi organizacjami w kontekście przywództwa, skuteczniejszej współpracy, zdrowia organizacji oraz wspierania zmian kultury organizacyjnej m.in. z McDonald’s, Emerson, Starbucks, EY, ABB, T-Mobile, Orange, Credit Agricole, DHL Parcel, Unilever itp.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.