Wellbeing

HR MASTERCLASS

Szkolenie dla świadomych i odpowiedzialnych HR-owców, którzy na co dzień wspierają ludzi i organizacje w dążeniu do celu.

TERMIN: 23-25 września 2019

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE,
ZDOBĄDŹ PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ
ORAZ SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA
I SPRAW, ŻE LUDZIE W TWOJEJ ORGANIZACJI
BĘDĄ SKUTECZNI i SZCZĘŚLIWI 

Program szkolenia

CZĘŚĆ TEORETYCZNA. Idea wellbeingu, czyli czym jest wellbeing?

1.Definicja i istota wellbeingu.

2. Wellbeing – stan, czy działanie?

3. Ośmiowymiarowy wymiarowy MODEL WELLBEINGU OSOBISTEGO:

  • Dobrostan fizyczny (energia, forma, witalność, siła)
  • Dobrostan duchowy (poczucie sensu w życiu, wartości życiowe, duchowość)
  • Dobrostan psychiczny/ emocjonalny (świadomość emocji i umiejętność w zarządzaniu nimi, radzenie sobie ze stresem)
  • Dobrostan intelektualny (otwartość umysłu, chęć poznawania, uczenia się)
  • Relacje (budowanie wspierających relacji z innymi ludźmi, kontakty, przynależność)
  • Finanse (poczucie bezpieczeństwa finansowego, zarządzanie finansami, stosunek do pieniędzy)
  • Kariera i rozwój (spójność pomiędzy tym, co robimy a naszymi talentami, poczucie tworzenia, wartości dla siebie i innych, sens, możliwości rozwoju, użyteczność społeczna)
  • Środowisko naturalne

4. MODEL WELLBEINGU W ORGANIZACJI

  • Świadomość
  • Zdrowie
  • Relacje
  • Miejsce pracy
  • Procesy i systemy
  • Kultura organizacyjna

5. Wellbeing w organizacji:

  • Wellbeing jako wartość, działanie, wydarzenie, czy strategia w organizacji?
  • Cele organizacji w kontekście wellbeingu

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA.
BUDOWANIE STRATEGII WELLBEINGU W TWOJEJ ORGANIZACJI.

1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:

  • 8 kluczowych pytań o wellbeing
  • Badanie poziomu dobrostanu organizacji
  • Jak przełożyć teorię na praktykę, czyli o wdrożeniu skutecznej strategii słów kilka

2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku

  • Dlaczego jesteśmy na takim poziomie wellbeingu? Analiza przyczynowo-skutkowa zależności istniejących w firmie
  • Po co i dla kogo chcemy wdrożyć rozwiązania lub strategię? Ustalanie celów i odbiorców
  • Co można zrobić, aby polepszyć nasz stan?
  • Generowanie rozwiązań
  • Co faktycznie zrobimy, aby poziom wellbeingu wzrósł? Jak dokonać wyboru rozwiązań?
  • Kiedy i jak to zrobimy? Tworzenie planu działania
  • Przygotowanie do działania i komunikacja.Let’s do it. Działanie
  • Czy to działa? Kontrolowanie, wskaźniki i mierniki
  • Pętla sprzężenia zwrotnego. Proaktywne zarządzanie procesem.

3. Well – being w mojej Organizacji:

  • Faktyczne potrzeby organizacji
  • Weryfikacja i ulepszenie dotychczasowych działań
  • Wypracowanie długoterminowej strategii (kompleksowy charakter, osadzenie w czasie, analiza dostępnych zasobów)
  • Stworzenie gotowego planu działania pozwalającego na wdrożenie szytej na miarę strategii wellbeingu w organizacji

4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:

  • Analiza różnych wdrożeń wellbeingu w Polskich i zagranicznych organizacjach
  • Najlepsze praktyki – praca na Case study
  • Czego lepiej unikać przy wdrażaniu strategii wellbeingowych – anty case study
  • Burza mózgów

To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli

  • szukasz sposobu na wzrost zaangażowania swoich pracowników
  • potrzebujesz rozwiązań, które nastawione są na wzrost jakości zarządzania employee experience, co przekłada się na skuteczność
  • chcesz wiedzieć jak poprawić wskaźniki rotacji, absencji, retencji i poziomu oraz utrzymać zaanagażowanych i efektywnych pracowników
  • Twoja organizacji potrzebuje rozwiązań systemowych, które zbudują kulturę organizacyjną na fundamentach wellbeingu
IMG_1024

Co zyskasz dzięki SZKOLENIU?

  • Dowiesz się jak przy pomocu modelu wellbeingowego skutecznie budować kulturę wellbeingową
  • Sprawdzisz jak możesz wzmocnić pozytywne doświadczenia pracowników dzięki rozwiązaniom wellbeingowym
  • Dostaniesz praktyczne rozwiązania, które pochodzą ze świadomych i skutecznych organizacji, a które w prosty sposób wykorzystasz w swojej organizacji
  • Dowiesz się czego nie robić, aby osiągnąć cele i ułatwić proces wdrażania wellbeingu
  • Zdobędziesz kompetecje wellbeingowego lidera, które pomogą Ci zadbać o wellbeing osobisty, zespołowy i organizacyjny

Co mówią o nas nasi uczestnicy?

“Dzięki szkoleniu “Wellbeing w organizacji MasterClass” uporządkowałam swoją wiedzę na temat istoty wellbeingu, którą jest integracja wielu przenikających się obszarów wymagających uwagi. Szkolenie pokazało, że wyłącznie długofalowe, strategiczne podejście ma sens i przynosi oczekiwane efekty. Inaczej to są tylko akcje happeningowe. Dziękuję także za pozytywną energię trenerki Agaty Pelc!”

Anna Pfejfer-Buczek
Partner Zarządzający Transition Group

Szkolenie “Wellbeing w organizacji” MasterClass to niezwykłe doświadczenie, nawet dla wieloletnich menagerów czy HR-owców. Każdy, absolutnie każdy menager, któremu zależy na rozwoju firmy, powinien wziąć udział w akademii. Dlaczego? Dlatego, że firma to ludzie, a wielu menagerów w pogoni za słupkami zapomina o ludziach… Akademia “Wellbeing w organizacji” MasterClass w sposób czytelny i jasny zwraca uwagę na najważniejsze aspekty motywacji pracowników. Nie zawsze muszą to być wyszukane pomysły, ale zawsze warto się zatrzymać i posłuchać ludzi. Dziękuję Wam 🙂 i bardzom polecam udział w zajęciach “Wellbeing w organizacji” MasterClass!

Joanna Sienko
PolskaPressWrocław

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników działów HR
  • dla pracowników odpowiedzialnych za zasoby ludzkie
  • dla przekonanych, że wellbeing wspiera organizacje i sprawia, że są one bardziej efektywne
  • dla liderów i menedżerów, którzy stawiają człowieka w centrum
  • dla entuzjastów wellbeingu, którzy potrzebują uporządkować wiedzę z zakresu wellbeingu
  • dla tych, którzy chcą działać i robić to skutecznie

Wyjątkowe miejsce,

na wyjątkowe szkolenie

CENA SZKOLENIA

3.400 PLN

CENA promocyjna TYLKO do 31 sierpnia

2.770 PLN

(CENY NETTO)

CENA: 2.270 PLN do 31 lipca

CENA: 2.770 PLN  od 1 sierpnia do 31 sierpnia
CENA: 3.400 PLN od 1 września

POBYT I WYŻYWIENIE PŁATNE DODATKOWO W HOTELU

Kto prowadzi szkolenie?

Agnieszka Czerkawska

Chief Executive Officer
Wellbeing Institute

Pomysłodawca i współzałożycielka Wellbeing Institute.

Kierownik merytoryczny pierwszych w Polsce studiów Wellbeing w organizacji. Pomysłodawca i organizator ogólnopolskich konferencji Wellbeing w organizacjioraz Wellbeing w praktyce. Współautorka książki Wellbeing w organizacji (INFOR).

Od 2008 roku prowadzi firmy consultingowe, w których doradzała setkom firm i realizowała projekty inwestycyjno-rozwojowe. Jako mentor, trener i coach z zakresu wellbeingu, pozytywności, szczęścia oraz przywództwa wspiera przedsiębiorców oraz ich pracowników. Jest certyfikowanym praktykiem metody Soul Body Fusion® oraz praktykiem psychologii pozytywnej.

W pracy łączy wiedzę i doświadczenie z zakresu coachingu, psychologii pozytywnej, neuronauki oraz mindfulness.

Wellbeing to moja pasja i styl życia, jest dla mnie  holistycznym podejściem do człowieka i jego potrzeb psychicznych, fizycznych i duchowych, dającym mu radość, spełnienie, witalność i zdrowie.

Jestem szczęściarą z wyboru, a moją osobistą misją jest podnoszenie poziomu wellbeingu, szczęścia i pozytywności ludzi zarówno w życiu prywatnym jak i w pracy.

Agata Pelc

Chief Managing Director
Wellbeing Institute

Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute. Na co dzień dba o realizację strategii Instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów, wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji. 

Trener biznesu, doradca i praktyk, który towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 15 lat. W tym czasie zdobyła doświadczenie w pracy z małymi przedsiębiorcami i korporacjami. Od lat pomaga w zakresie maksymalizacji osobistego potencjału w zgodzie ze sobą opierając się na psychologii pozytywnej, mindfulnessie i metodzie Kaizen.

Jej pasją stało się wspieranie biznesu w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o wartości, ze szczególnym naciskiem na poczucie dobrostanu ludzi, którzy te organizacje tworzą. Wierzy, że nadszedł najwyższy czas, aby organizacje postawiły w centrum człowieka.

Specjalizuje się w tworzeniu programów wellbeingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów wellbeingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę opartą o wartości.

Motywuje do zmiany, inspiruje, angażuje i dzieli się pozytywną energią.

WSPIERAM LUDZI, BO SĄ WYJĄTKOWI.
WSPIERAM ORGANIZACJE, BO TWORZĄ JE LUDZIE.

Podejście wellbeingowe pozwala spojrzeć na wszystkie aspekty życia człowieka i pomóc mu w osiągnięciu równowagi. Dzięki temu jego efektywność osobista rośnie. Organizacja, która wspiera wellbeing osobisty rośnie w siłę, dzięki sile ludzi.

Beata Kuler

Dyrektor Personalna
Ikea Industry Zbąszynek

Z wielkim zaangażowaniem realizuje osobistą pasję rozwijania i inspirowania ludzi. Na początku swojej drogi zawodowej wspierała HR w DeLaval Operations, potem jako Szef Zarządzania Personelem w DONAKO we Wrocławiu z sukcesem stworzyła i realizowała politykę personalną.

Od 2013 pracuje w IKEA Industry Zbąszynek zatrudniającej blisko 3500 pracowników jako Dyrektor Personalny.  Obecnie wraz z zespołem HR Bussines Partnerów i specjalistów dla 6 fabryk realizuje rozmaite projekty skupione na rozwoju i budowaniu zaangażowania pracowników: m.in. Programy Talent, Plany sukcesji, Akademie Przywództwa, program atrakcyjnych benefitów, badanie satysfakcji pracowników.  Osobiście kreuje i prowadzi działania z zakresu rozwoju przywództwa liderów.  Wszystkie działania skupione są także wokół wizji „Tworzenie lepszych warunków życia, na co dzień dla wielu ludzi” i wartości, czyli budowanie zdrowego, wspierającego i zaangażowanego środowiska pracy.

„Uważam, że HRowiec, to nie jest zwykły zawód tylko misja do wykonania. Misja zmieniania ludzi, odkrywania ich ukrytych talentów, osiągania sukcesów, odkrywania, że praca może być spełnieniem.  Właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim to pozytywna siła napędowa organizacji, właściwe prowadzona buduje przewagę konkurencyjną każdej organizacji, zmienia ją na lepsze, pomaga prowadzić ludzki biznes z sukcesem”.

Potrzebujesz informacji?

Chcesz o coś dopytać?

Zapraszamy do kontaktu

Halina Sroczyńska

TELEFON: 501 343 464

E-MAIL: h.sroczynska@wellbeinginstitute.com.pl

O WELLBEING INSTITUTE

Wellbeing Institute powstał, aby wspierać organizacje w działaniach związanych z dobrostanem pracowników, a co za tym idzie, podnosić jakość życia ludzi. Oferując innowacyjne rozwiązania, produkty najwyższej jakości oraz ekspercką wiedzę, pokazujemy firmom, jak stworzyć miejsce pracy, w którym pracownicy czują się spełnieni i zadowoleni, a organizacja bez problemu osiąga swoje cele biznesowe.

Nasze kompleksowe i dopasowane do indywidualnych potrzeb programy wellbeing zawsze w centrum stawiają człowieka. Wierzymy, że budowanie kultury organizacyjnej opartej na zasadach wellbeingu nie tylko pozwala pracownikom się rozwijać i realizować swój potencjał, ale przynosi również najlepsze i najbardziej trwałe rezultaty dla firmy. Wśród nich są na przykład:

  • zwiększenie zaangażowania i poprawa wydajności pracy
  • wzrost innowacyjności przedsiębiorstwa
  • efektywna organizacja pracy i czasu
  • zmniejszenie absencji pracowników
  • zmniejszenie rotacji kadr i większa retencja
  • przyciągnięcie i utrzymanie talentów
  • poprawa atmosfery pracy
  • podniesienie motywacji i lojalności
  • wzrost samodzielności i odpowiedzialności

Nasza metodologia oparta jest na wieloletnim doświadczeniu pracy z ludźmi, na wiedzy naukowej oraz najnowszych badaniach. Kochamy to, co robimy i z radością towarzyszymy ludziom i firmom w rozwoju.

Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza taka organizacja w Polsce możemy szerzyć ideę wellbeingu i skupiać wokół niej praktyków, pasjonatów i profesjonalistów w tej dziedzinie. Otwarci na współpracę, chętnie angażujemy się w inicjatywy, których celem jest podnoszenie poziomu dobrostanu.